;
coinex

مومن نسب: مردم با فیلترشکن‌ها به پورنوگرافی دسترسی پیدا می‌کنند [+ویدیو]

روح الله مومن نسب، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی اظهار کرد که در نحوه مواجهه با فیلترشکن‌ها باید به یک نقطه برسیم چرا که مردم با استفاده از آن می‌توانند به محتواهای پورنوگرافی دسترسی پیدا کنند.

به گزارش تکراتو و به نقل از آخرین خبر، مومن نسب در مناظره با قیدرلو به موضوع فیلترینگ شبکه‌ های اجتماعی و نحوه برخورد با فیلترشکن فروش‌ ها پرداختند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مومن نسب: مردم با فیلترشکن‌ها به پورنوگرافی دسترسی پیدا می‌کنند

روح الله مومن نسب در مناظره با قیدرلو با موضوع شبکه‌های اجتماعی و فیلترینگ گفت:

در نحوه مواجهه با فیلترشکن ها باید به یک نقطه برسیم؛ به نظرم فیلترشکن فروشی که باعث دسترسی مردم به محتوای پورنوگرافی می‌شود، می‌تواند به عنوان مفسد فی الارض محاکمه شود.

وی بیان می‌کند که یکی از وزرا اعتقاد داشت وجود محدودیت دسترسی به اینستاگرام و تلگرام باعث می‌شود مردم بیشتر به دنبال این برنامه‌ها باشند ولی با وجود تمامی سنگ اندازی‌ها، تمام آمارها نشان می‌دهد تعداد مصرف کنندگان اینستاگرام و تلگرام به نحو چشم گیری کاهش پیدا کرده‌ است.

به گفته مومن نسب، اگر زیر ساختی در کشور به وجود آمده، مردم باید متناسب با زیرساخت‌ها و قوانین زندگی کنند. اگر قوانین مورد قبول مردم نیست، حتما برای تغییر آن راهکارهایی وجود دارد اما تا زمانی که این قوانین توسط مقامات کشور تصویب شده‌اند، مردم نباید به سراغ آنارشیسم بروند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گفته‌های مومن نسب چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تنها یک معتاد 100% به محتوای پورنوگرافی میتونه این حرفو بزنه!

    پاسخ