;
coinex

زلزله 4.6 ریشتری در اردبیل 17 آبان 1402 [+جزئیات]

دقایقی پیش زلزله 4.6 ریشتری در اردبیل اتفاق افتاد که باعث نگرانی و وحشت مردم شده است. جزئیات خبر را در ادامه نوشته بخوانید.

دقایقی قبل زلزله 4.6 ریشتری در اردبیل و در شهر «بیله سوار» به وقوع پیوست که نگرانی‌هایی ایجاد کرده است. این زلزله در عمق 6 کیلومتری زمین و در حوالی ساعت 9 پدید آمد. تیم‌های امدادی و هلال احمر نیز به در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت وقوع زلزله‌ای دوباره بتوانند اوضاع را کنترل کنند. این زمین لرزه توسط مرکز لرزه‌نگاری ژئوفیزیک دانشگاه تهران تأیید شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زلزله 4.6 ریشتری در اردبیل 17 آبان 1402

مردم استان اردبیل، شهرستان بیله سوار، در ساعت 8:48 دقیقه امروز چهارشنبه، 17 آبان 1402 شاهد وقوع زلزله‌ای به بزرگی 4.6 ریشتر بودند که در عمق 6 کیلومتری زمین پدید آمده و مردم این منطقه را به وحشت انداخته است. مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نیز این خبر را تأیید کرده است.

این زمین لرزه در 39.37 درجه شمالی و 48.31 درجه شرقی ثبت شده است.

زلزله 4.6 ریشتری در اردبیل 17 آبان 1402

در جریان این حادثه دو تیم ارزیابی برای بررسی و ارزیابی میزان خسارات وارد شده در مناطق نزدیک کانون زمین‌لرزه به روستاهای اطراف این شهرستان راهی شده‌اند.

هنوز از میزان دقیق خسارات و جزئیات تکمیلی خبری در دست نیست. در صورت انتشار اخبار تکمیلی، آن را به سمع و نظر شما می رسانیم.

نظر شما در مورد زلزله 4.6 ریشتری در اردبیل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر