;
coinex

بلندشدن لایه‌ای از زمین با طوفان در اسکاتلند [+ویدیو]

بلندشدن لایه‌ای از زمین با طوفان در اسکاتلند واکنش‌هایی را به همراه داشته است. طبق مشاهدات زمین به حالتی درآمده بود که انگار درحال نفس کشیدن است.

منطقه «ماگ‌داک» در اسکاتلند این روزها درگیر بالای طبیعی، مانند وزش باد سهمگین، بارندگی و طغیان رودخانه‌هاست که خساراتی بسیاری را نیز تا حالا ایجاد کرده است. به تازگی یک ویدئوی بحث‌برانگیز از این سوانح در فضای مجازی با عنوان بلندشدن لایه‌ای از زمین با طوفان توسط یکی از شهروندان این منطقه منتشر شده است که نشان از قدرت باد در این منطقه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بلندشدن لایه‌ای از زمین با طوفان در اسکاتلند

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، ویدیویی که یک کاربر از منطقه «ماگ‌داک» در اسکاتلند منتشر کرده نشان می‌دهد که باد شدید، لایه‌ای از زمینِ جنگل را بلند می‌کند.

بی بی سی، این کاربر می‌گوید:

طوفان، ریشه سست یک درخت را از جا درآورده بود، لایه‌ای بزرگ از زمین بلند شده بود و سطح زمین طوری که انگار در حال نفس کشیدن است، بالا و پایین می‌شد.

بلندشدن لایه‌ای از زمین با طوفان در اسکاتلند

او می‌گوید: «من معمولاً در این منطقه پیاده‌روی می‌کنم و تا به حال چنین چیزی ندیده بودم.»

طوفان «بابت» در روزهای اخیر در اسکاتلند با سیل و بادهای شدید همراه بوده و خساراتی به جا گذاشته است. بارندگی شدید نیز منجر به طغیان رودخانه‌ها شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ایندیپندنت گزارش کرده است که تاکنون شمار کشته‌های این طوفان در بریتانیا به هفت نفر رسیده است. روز جمعه، هشدار قرمز جدیدی برای این مناطق صادر شد.

طبق گفته اداره هواشناسی انگلیس، این اولین هشدار قرمز برای باران است که از زمان وقوع طوفان موسوم به «دنیس» در فوریه ۲۰۲۰ در این کشور صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص بلندشدن لایه‌ای از زمین با طوفان در اسکاتلند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر