;
coinex

ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI مشخص شد

شرکت آمریکایی OpenAI از ویژگی جدید ChatGPT رونمایی کرد. اینطور که از شواهد پیداست، ویژگی‌ جدید چت جی پی تی که در طول کنفرانس توسعه‌دهندگان معرفی شده، آینده ما را متحول خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید هوش مصنوعی ChatGPT که توسط شرکت پژوهشی OpenAI ساخته شده، از همان ابتدای کار سروصدای زیادی به پا کرد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت. این چت بات در کمتر از یک سال به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر هفتگی دست پیدا کرد.

اخبار جدید حاکی از آن هستند که در طول کنفرانسی که این هفته برگزار شده، توسعه دهندگان OpenAI از ویژگی‌های جدید این هوش مصنوعی رونمایی کردند و قول یک تجربه جدید و شگفت انگیز را به کاربران داده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویژگی جدید ChatGPT

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های ورژن جدید ChatGPT امکان تنظیم GPTs است. با استفاده از این ویژگی، تمامی کاربران حتی کسانی که تخصصی در برنامه‌‌نویسی ندارند، می‌توانند ChatGPT اختصاصی خود را بسازند. از این هوش مصنوعی شخصی‌‌سازی شده می‌توان در هر زمینه‌ای مانند نویسندگی یا فناوری متناسب با نیازهای فردی کمک گرفت.

ویژگی جدید ChatGPT

می‌توان گفت که حرکت OpenAI به سمت هوش مصنوعی کاربر محور یک تغییر نوین و خلاقانه است. این ویژگی می‌تواند نحوه زندگی آینده انسان‌ها را تغییر دهد؛ چرا که  هوش مصنوعی در تار و پود زندگی روزمره ما ادغام خواهد شد و بهره‌وری و خلاقیت را بدون نیاز به مهارت‌های برنامه‌‌نویسی پیچیده افزایش خواهد داد. در حال حاضر OpenAI مشغول به ایجاد یک فروشگاه اختصاصی برای توزیع GPT است تا این مدل سفارشی هوش مصنوعی را به راحتی در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

علاوه‌براین، OpenAI نوید یک هوش مصنوعی هوشمندتر و قدرتمندتر به نام GPT-4 Turbo را داده است که به طور قابل توجهی برای کاربران مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. این هوش مصنوعی به کمک API جدید خود بدون هیچ مشکلی با برنامه‌ها ادغام می‌شود و به گفته OpenAI یکپارچگی بیشتری با اکوسیستم نرم افزارها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

نظر شما درباره ویژگی جدید ChatGPT چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر