;
coinex

استفاده از هوش مصنوعی در گوشی های گلکسی S24 رایگان نخواهد بود

بنابر شایعات، ظاهرا استفاده از هوش مصنوعی در گوشی های گلکسی S24 نیازمند خرید نوعی حق اشتراک خواهد بود و به رایگان در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، هوش مصنوعی مولد قرار است تلفن‌های پرچمدار سال آینده را تسخیر کند. سامسونگ قبلاً اعلام کرده است که تلفن‌های سال 2024 خود را با ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد عرضه خواهد کرد. با این حال، شایعه‌ای جدید نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است این ویژگی‌ها را به عنوان بخشی از یک سرویس اشتراکی ارائه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


استفاده از هوش مصنوعی در گوشی های گلکسی S24

هوش مصنوعی مولد تحت هر شرایط بر روی دستگاه کار می‌کند، به این معنی که شما قادر خواهید بود از قابلیت‌های مشابه ChatGPT در گلکسی S24 استفاده کنید حتی زمانی که گوشی به اینترنت متصل نباشد.

کوالکام ماه گذشته تراشه Snapdragon 8 Gen 3 را معرفی کرد. این تراشه قابلیت‌های هوش مصنوعی را بر روی نسخه‌های Snapdragon سری گلکسی S24 را تأمین خواهد کرد. همچنین، گفته می‌شود که تراشه Exynos 2400 سامسونگ برای گلکسی S24 بیشتر روی هوش مصنوعی مولد تمرکز خواهد کرد.

استفاده از هوش مصنوعی در گوشی های گلکسی S24 رایگان نخواهد بود

براساس شایعه‌ای در شبکه اجتماعی X، سامسونگ به طور جدی به دنبال ایده ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 از طریق یک سرویس اشتراکی است. اینکه دقیقاً این سرویس اشتراکی چه ویژگی و مشخصاتی می‌تواند داشته باشد، هنوز مشخص نیست، اما از بین تمام سرویس‌های مبتنی بر اشتراک که شرکت ممکن است راه‌اندازی کند، این سرویس احتمالاً متفاوت‌ترین آن‌ها خواهد بود.

در حال حاضر هیچ شواهدی برای تأیید این شایعه وجود ندارد، بنابراین باید تا روز معارفه پرچمداران جدید سامسونگ صبر کنیم. همچنین، سخت است تصور کرد که سایر تولیدکنندگان هم به سمت ارائه امکانات هوش مصنوعی مولد به صورت اشتراکی بروند، به ویژه زمانی که این فناوری هنوز به اندازه کافی محبوب نیست و باید به کاربر متوسط ​​مدتی زمان بدهیم تا بفهمد این فناوری چه فایده‌ای برای او خواهد داشت. نکته مهم دیگر نیز این است که استراتژی اشتراکی کردن چنین قابلیت‌هایی آن هم از روز اول، مطمئنا به مذاق کاربران خوش نخواهد آمد و بیشتر آن‌ها آن را امتحان نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد احتمال اشتراکی شدن استفاده از هوش مصنوعی در گوشی های گلکسی S24 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر