;
coinex

دوربین امنیتی Psync مجهز به هوش مصنوعی GPT رونمایی شد

نخستین دوربین امنیتی Psync مجهز به هوش مصنوعی GPT معرفی شد. این دوربین پیشرفته، ثبت وقایع و اتفاقات را تا چند برابر بهتر از نمونه‌های معمولی انجام می‌دهد.

دوربین امنیتی با هدف ثبت هرچه بهتر وقایع و اتفاقات روزمره، از خانه گرفته تا محیط کار و غیره، با نام رسمی «Camera Genie S» رونمایی شد. این دوربین به گفته سازنده، پیشرفته‌ترین دوریبن ساخته شده در جهان است که وضوحی برابر با 5 مگاپیکسل دارد و از قابلیت‌های سطح بعدی برای ثبت لحظات به بهترین شکل استفاده می‌کند. در ادامه با معرفی کامل این دوربین هوشمند همراه ما باشید.


ادمه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دوربین امنیتی Psync مجهز به هوش مصنوعی GPT

کمپانی Psync از اولین دوربین امنیتی خود به نام Camera Genie S رونمایی کرد که مجهز به تکنولوژی هوش مصنوعی GPT است و می‌تواند وقایع روزانه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

دوربین امنیتی Psync مجهز به هوش مصنوعی GPT رونمایی شد

طبق گفته سازنده، این دوبین امنیتی، پیشرفته‌ترین و هوشمندترین دوربین جهان است. Camera Genie S از هوش مصنوعی چندوجهی بهره برده که وضوحی معادل 5 مگاپیکسل دارد.

دوربین جدید Psync طوری طراحی شده که بتواند تصاویر را در زاویه عمودی 5 مگاپیکسلی 2k ثبت کند. این دوربین امنیتی در نگاه اول شبیه به یک دستگاه پروژکتور است که از مدل زبانی GPT برای ضبط و ثبت بهترین تصاویر در منزل استفاده می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جذاب این دوربین پیشرفته، امکان ساخت یک پایگاه داده‌برداری تصویر به متن است که امکان مشاهده تصاویر ضبط شده به صورت خلاصه را به کاربر می‌دهد.

دوربین امنیتی Psync مجهز به هوش مصنوعی GPT رونمایی شد

اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این دوربین هوشمند، بهره‌مندی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 است که با ویژگی‌های هوش مصنوعی درهم‌آمیخته شده است. ویژگی بعدی Camera Genie S، دید رنگی در شب است که طبق ادعای سازنده، کاربر در صورت استفاده از اپلیکیشن موبایلی آن، متوجه تاریکی شب نخواهد شد.

قیمت دوربین امنیتی Camera Genie S

دوربین Camera Genie S با دو حافظه 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده است. قیمت مدل 32 گیگابایتی این دوربین هوشمند از 34.99 دلار آغاز شده و مدل 64 گیگابایتی آن 39.99 دلار قیمت دارد. همچنین این دوربین منحصربه‌فرد فقط از فروشگاه Psync Labs قابل سفارش است و برای بهره‌مندی از ویژگی‌های هوش مصنوعی آن می‌بایست هزینه اشتراک معادل 0.99 دلار پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوربین امنیتی Psync مجهز به هوش مصنوعی GPT چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر