coinex
راهنمای خرید تکراتو

تعطیلی شبکه منوتو ؛ «این پیام خداحافظی ما نیست!»

تعطیلی شبکه منوتو یکی از جنجالی‌ترین خبرهای امروز است که طی یک ساعت گذشته، به‌شکلی ویروسی در فضای آنلاین و آفلاین پخش می‌شود. به گفته‌ی مدیران شبکه من و تو، ایده‌های کسب درآمد این شبکه به نتیجه نرسیده‌اند.

البته منابع خبری داخلی مدعی هستند که شبکه منوتو، بخش زیادی از منابع انسانی خود را از دست داده است. درواقع، بسیاری از چهره‌های شناخته شده‌ی این شبکه، به شبکه ایران اینترنشنال رفته‌اند و مزیت رقابتی از بین رفته است. این موضوع در کنار شکست‌ خوردن برنامه‌های مالی، شبکه Manoto TV را به تعطیلی کشانده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تعطیلی شبکه منوتو

کیوان و مرجان عباسی با انتشار بیانیه‌‌ای اعلام کردند که شبکه منوتو به‌دلیل بحران مالی، از ژانویه 2024 تعطیل خواهد شد. در شرح این بیانیه آمده است که ایده‌های شبکه برای جذب مخاطب، موفق بوده، ‌اما به درآمد نرسیده است. بنابراین، عدم موفقیت در گسترش و درآمدزایی، به عنوان دلیل اصلی تعطیلی شبکه منوتو عنوان شده است.

در انتهای این بیانیه آمده است:

اگر بنا باشد تلویزیون من‌وتو آخرین پخش خود را در آینده‌ای نه چندان دور داشته باشد، این پیام خداحافظی ما نیست. ما دستاوردهای بی‌نظیر و مسیری را که با شما طی کردیم جشن خواهیم گرفت و در صورتی که مجبور به پایان کار خود باشیم، این اتفاق زودتر از آخرین روز ماه ژانویه سال آینده نخواهد افتاد.

.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر