;
coinex

فردا ۲۴ آبان مدارس ابتدایی تهران مجازی برگزار می‌شود

طبق اخبار رسمی، مدارس ابتدایی تهران فردا 24 آبان به صورت مجازی برگزار خواهد بود. آنطور که پیداست وضعیت آلودگی هوا به حد خطرناکی رسیده است.

آموزش و پرورش تهران به صورت رسمی فردا چهارشنبه، 24 آبان مدارس ابتدایی تهران را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد. آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌های مضر در سطح شهر آنقدر شدت پیدا کرده است که وزارت آموزش و پرورش رسماً تعطیلی مدارس و آموزش مجازی را در دستور کار قرار داد و علاوه‌بر مدارس ابتدایی، فعالیت‌های ورزشی در فضای باز نیز در سایر مقاطع ممنون شده است.

بیشتر بخوانید: اجباری شدن نماز در مدارس ایران در سال تحصیلی جدید!

مدارس ابتدایی تهران فردا 24 آبان مجازی برگزار می‌شود

آموزش و پروزش پایتخت رسماً بیانیه‌ای درخصوص آموزش مجازی مدارس اعلام کرد. در این بیانیه‌ گفته شده است:

با توجه به تشدید آلودگی هوای پایتخت و براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران، کلاس‌های آموزشی پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در تمام مناطق شهر تهران در روز چهارشنبه 24 آبان ماه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

مدارس ابتدایی تهران فردا 24 آبان مجازی برگزار می‌شود

طبق این مصوبه فعالیت‌های ورزشی در فضای باز نیز برای دیگر مقاطع تحصیلی ممنوع است.

در سال 1400، بیش از 20 هزار نفر توسط ذرات معلق در هوا pm2.5 به ثبت رسیده است که میزان بسیار بالایی در آلودگی هوا دارد. اما نکته مهم، آمار مرکز پژوهش‌های مجلس است که میزان آلایندگی هوا در 27 شهر کشور 6 برابر استانداردهای جهانی است.

هوای تهران این روزها وضعیت نابه‌سامانی دارد و میزان آلایندگی هوا به حد خطرناکی رسیده است. پیشنهاد می‌شود که این روزها تا حد ممکن از فعالیت‌ها و عبور و مرور بی مورد در سطح شهر بپرهیزید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص مجازی شدن مدارس تهران 24 آبان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر