;
coinex

تلگرام قابلیت‌های اپ VisionOS با ویدیوی فراگیر و استیکر واقعیت افزوده را به نمایش گذاشت

دسترسی به تلگرام در اپل ویژن پرو از طریق اپلیکیشنی به نام VisionOS امکان‌پذیر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که اپل ویژن پرو در اوایل سال 2024 به بازار عرضه شود.

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که از پیام‌رسان محبوب تلگرام استفاده نکند. این اپلیکیشن در پلتفرم‌های مختلف از جمله iOS ،macOS، اندروید و ویندوز قابل اجرا است و همگان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. اکنون قرار است کاربران اپل ویژن پرو نیز از طریق یک اپلیکیشن جدید به نام VisionOS به تلگرام وارد شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دسترسی به تلگرام در اپل ویژن پرو

پاول دورف، مدیر عامل تلگرام، به تازگی در کانال شخصی خود ویدیویی را با کاربران به اشتراک گذاشته است که نحوه نمایش و کارکرد تلگرام در اپل ویژن پرو را نشان می‌دهد. آن‌طور که پیداست، تلگرام در اپل ویژن پرو، از تمام دستورالعمل‌های visionOS پیروی کرده و حالتی شفاف دارد تا حس و حال بهتری را به کاربران منتقل کند.

دسترسی به تلگرام در اپل ویژن پرو
اپل ویژن پرو

در قسمت کناری این ورژن تلگرام، یک نوار قرار گرفته تا دسترسی به مخاطبان، تماس‌ها، چت‌ها و تنظیمات را راحت‌تر کند. به احتمال زیاد تمام قابلیت‌های تلگرام اصلی مانند پیام صوتی یا حتی استوری در اپل ویژن پرو نیز وجود داشته باشد. علاوه‌براین، در ویدیوی منتشر شده استیکرها به شکل واقعیت افزوده و متحرک در خارج از قاب تلگرام دیده می‌شوند. برای تایپ پیام‌ها نیز می‌توانید از قابلیت دیکته دستیار شخصی سیری یا صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره این برنامه در دست نیست؛ اما با توجه به اینکه Vision Pro در اوایل سال 2024 وارد بازار ایالات متحده می‌شود، برنامه VisionOS نیز در سال آینده عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دسترسی به تلگرام در اپل ویژن پرو و اپلیکیشن visionOS چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر