;
coinex

قابلیت Giveaway تلگرام چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

تلگرام قابلیت جدیدی را با عنوان Giveaway معرفی کرده که قطعا برای بسیاری از کاربران جذاب خواهد بود. اما قابلیت Giveaway تلگرام چیست و چه ویژگی‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟ اگر شما هم مشتاق هستید درباره قابلیت جدید تلگرام و ویژگی‌های آن اطلاعات بیشتری کسب کنید در این مطلب همراه ما باشید.

قابلیت Giveaways سال‌های سال است که در بین رسانه‌های اجتماعی مختلف محبوب بوده و اکنون، تلگرام هم این ویژگی هیجان‌انگیز را با سازماندهی سریع در اختیار کاربران خود قرار داده است. این ویژگی به میلیون‌ها کاربر این امکان را می‌دهد تا جوایزی مانند اشتراک تلگرام پریمیوم را دریافت کنند.

تلگرام تضمین کرده است که برندگان این جوایز جذاب، به صورت تصادفی و کاملا منصفانه انتخاب خواهند شد. با این قابلیت جدید تلگرام افرادی که صاحب کانال هستند می‌توانند جوایز تعیین شده را به صورت رندوم میان دنبال‌کنندگان خود پخش کنند. پس اگر شما هم به دنبال تبلیغ و جذب دنبال کننده هستید این قابلیت می‌تواند برای شما مفید باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت Giveaway تلگرام چیست

همان‌طور که گفته شد، صاحبان کانال با قابلیت Giveaways تلگرام می‌توانند جوایزی مانند اشتراک پریمیوم را به فالورهای خود هدیه دهند. برندگان خوش شانس این جوایز لینک‌هایی محتوی کدهای هدیه دریافت خواهند کرد که به منزله تایید برنده شدن آن‌ها است. هر کد شامل یک اشتراک رایگان در Telegram Premium می‌شود؛ با این‌حال ممکن است برگزارکننده مسابقه جوایز دیگری مانند Teslas را برای کاربران خود در نظر گرفته باشد.

قابلیت Giveaway تلگرام چیست

برای اینکه شانس شرکت در گیو اوی تلگرام را داشته باشید کافی است تا پیش از 13 نوامبر (22 آبان) به قابلیت جدید Giveaway که اسپانسر آن Chief Totem Animal است، بپیوندید. حتی در صورتی که از قبل اشتراک پریمیوم داشته باشید می‌توانید جایزه خود را به یک دوست هدیه دهید.

کانال‌های تلگرام با استفاده از قابلیت گیو اوی می‌توانند علاوه بر جذب فالورهای جدید، به ازای هر اشتراک، چهار امتیاز به صورت خودکار دریافت کنند. این امتیازها تا پایان دوره اشتراک منقضی نمی‌شوند و به کانال‌ها کمک می‌کنند تا از قابلیت‌های پریمیوم مانند استوری، رنگ‌ سفارشی و موارد دیگر بهره‌مند شوند.

قابلیت Giveaway تلگرام چیست

برگزار کننده مسابقه می‌تواند مواردی مانند تعداد برندگان، مدت زمان گیو اوی، مشترکین و یا کشورهای واجد شرایط را مشخص کند. برای استفاده از قابلیت گیو اوی تلگرام کافی است از قسمت سه نقطه بالای کانال، گزینه Statistics را انتخاب کرده و سپس به Boosts و Get Boosts via Gifts مراجعه کنید.

البته در نظر داشته باشید که برای برگزاری گیو اوی باید برای جوایز مدنظر، مانند اشتراک‌های Premium، پیش پرداخت بپردازید. برای انجام این کار می‌توانید از طریق @PremiumBot یا Fragment اقدام کنید. علت آن هم این است که ربات پریمیوم محدودیت تراکنش ندارد و Fragment نیز اجازه تهیه هزاران اشتراک را در آن واحد به شما می‌دهد. دسترسی به @PremiumBot از طریق اپلیکیشن تلگرام، تلگرام وب و یا تلگرام دسکتاپ به راحتی امکان پذیر است.

قابلیت Giveaway تلگرام چیست

از امروز، هر حساب پریمیوم تلگرام به عنوان بخشی از اشتراک خود، 4 امتیاز دریافت می‌کند و از آن می‌تواند برای برگزاری گیو اوی در چندین کانال استفاده کند. البته اگر در طول برگزاری گیو اوی، برنده اشتراک پریمیوم شوید، چهار امتیاز شما به کانال میزبان منتقل خواهد شد. علاوه‌براین، اگر اشتراک پریمیوم را به شخصی هدیه دهید، فرد دریافت کننده 1 امتیاز و شما 3 امتیاز دریافت خواهید کرد.

در حال حاضر اطلاعات موجود درباره ویژگی‌های Giveaway به همین مقدار خلاصه می‌شود. احتمالا در آینده تلگرام جزئیات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

منبع: telegram

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت Giveaway تلگرام چیست ؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر