;
coinex

ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام [+قیمت، قابلیت‌ها و نحوه فعال‌سازی]

مدتی است که از نسخه پولی تلگرام رونمایی شده که قابلیت‌های اختصاصی جذابی را ارائه می‌دهد. ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام قطعا برای بسیاری از کاربران جذاب هستند و حاضرند مبلغی را به‌عنوان اشتراک ماهانه پرداخت کنند. در ادامه توضیح می‌دهیم که نسخه پولی تلگرام یا همان تلگرام پریمیوم چیست و چه ویژگی‌هایی دارد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، تلگرام یک برنامه پیام‌رسان پرکاربرد و بسیار محبوب برای تلفن‌های همراه است. این پلتفرم همیشه در بین 50 اپلیکیشن رایگان برتر در اپ استور قرار می‌گیرد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت بالای این اپلیکیشن، ویژگی های حریم خصوصی و امن بودن آن است. به همین علت، خیلی از افراد به جای واتساپ (که امنیت بالایی ندارد) از تلگرام استفاده می‌کنند.

اما محبوبیت تلگرام باعث شد تا سازندگان یک نسخه ویژه پولی برای آن عرضه کنند. هر کاربر با توجه به نوع استفاده از این اپلیکیشن، در نهایت تصمیم می‌گیرد که آیا ویژگی‌ های اشتراک پولی تلگرام ارزش قیمت آن را دارد یا خیر.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام

چند ماه پیش بود که از ویژگی های تلگرام پرمیوم رونمایی شد. البته طبق گفته توسعه دهنده تلگرام در گذشته، قرار بود که تلگرام همیشه رایگان باقی بماند. در نتیجه، معرفی نسخه پولی تلگرام تا حدودی با این گفته در تضاد است. البته نکته مهم این است که تمام ویژگی‌هایی که در حال حاضر در نسخه رایگان وجود دارند، رایگان باقی خواهد ماند.

ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام
ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام

کاربران با پرداخت هزینه اشتراک خرید تلگرام پریمیوم می‌توانند به امکانات اضافه و ویژگی های تلگرام پریمیوم دسترسی پیدا کنند. اگر از طرفداران تلگرام هستید و مدت زیادی از روز را به استفاده از این اپلیکیشن اختصاص می‌دهید، بد نیست که با ویژگی های اکانت پریمیوم تلگرام آشنا شوید؛ چون احتمالا به این نتیجه می‌رسید که بعضی از امکانات و ویژگی های اشتراک پولی تلگرام برای شما مفید هستند.

تلگرام پریمیوم چیست؟

شما می‌توانید با پرداخت مبلغی به‌عنوان اشتراک ماهانه، به یک سری امکانات اضافه دسترسی پیدا کنید. طبیعتا کاربرانی که از نسخه رایگان استفاده می‌کنند، به ویژگی های اکانت پریمیوم تلگرام دسترسی نخواهند داشت.

امکاناتی که برای کاربران پریمیوم فعال می‌شوند موارد زیر هستند:

  • امکان آپلود فایل‌ تا 4 گیگابایت
  • سرعت دانلود تلگرام پریمیوم از نسخه رایگان بالاتر است (این مورد یکی از جذاب‌ترین ویژگی های اکانت پریمیوم تلگرام است)
  • افزایش تعداد کانال‌هایی که می‌توانید در آن‌ها عضو شوید، لینک‌ها، چت‌های پین‌شده، فایل‌های GIF و … تا دو برابر
  • رونویسی (Transcription) پیام‌های صوتی
  • استیکر‌ها، واکنش‌ها و ایموجی‌های سفارشی اضافی
  • ابزارهای جدید مدیریت چت؛ مانند تغییر پوشه پیش‌فرض چت
  • عکس پروفایل متحرک
  • Badgeهای اختصاصی نسخه پریمیوم
  • گزینه‌های اضافی برای آیکون تلگرام
  • عدم وجود تبلیغات
  • ترجمه چت در لحظه
  • تنظیمات حریم خصوصی اضافی برای پیام‌های صوتی
  • تبدیل صدا به متن برای پیام های ویدیویی

همان‌طور که می‌بینید، تمام ویژگی های اکانت پریمیوم تلگرام یا کاملا جدید هستند و یا نسبت به امکانات نسخه رایگان بهبود یافته‌اند. قرار است علاوه بر موارد گفته شده، به مرور زمان امکانات جدید‌تری به ویژگی های اشتراک پولی تلگرام اضافه شوند. جدید‌ترین ویژگی اضافه شده به نسخه پریمیوم، قابلیت ترجمه چت‌ها به صورت لحظه‌ای (Real Time) است. در ضمن، طبق گفته توسعه دهندگان، هیچ‌کدام از ویژگی‌‌هایی که از گذشته در تلگرام رایگان وجود داشته‌اند،‌ پولی نخواهند شد و رایگان باقی می‌مانند. تا این بخش از مقاله، با ویژگی های پریمیوم تلگرام آشنا شده‌اید و به جواب این سوال که تلگرام پریمیوم چیست رسید‌ه‌اید. در ادامه به شما می‌گوییم که نحوه فعال کردن تلگرام پریمیوم چگونه است.

نحوه فعال کردن تلگرام پریمیوم
نحوه فعال کردن تلگرام پریمیوم

بیشتر بخوانید:

فعال سازی هات اسپات آیفون [+آموزش تصویری تنظیمات هات اسپات در iOS]

بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم

احتمالا شمایی که در حال مطالعه این بخش هستید، به این نتیجه رسیده‌اید که ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام می‌توانند برای‌‌تان مفید باشند. اما شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده که چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟

مراحل زیر را برای فعالسازی اشتراک پریمیوم تلگرام انجام دهید:

  1. تلگرام را باز کنید
  2. روی گزینه تنظیمات و یا Settings بزنید
  3. گزینه Telegram premium را انتخاب و در بخش باز شده، Subscribe را پیدا کنید
  4. روش پرداخت را انتخاب کرده و پس از آن، مراحل پرداخت را طی کنید.

همان‌طور که گفته شد برای دسترسی به ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام باید به‌صورت ماهانه هزینه بپردازید. پس از عضویت، اشتراک پریمیوم هر ماه به‌ صورت اتوماتیک تمدید می‌شود و هزینه آن از حساب شما پرداخت می‌شود. می‌توانید برای کنسل کردن اشتراک، به بخش تنظیمات (Settings) تلگرام پرمیوم بروید.

قیمت نسخه پریمیوم تلگرام
قیمت نسخه پریمیوم تلگرام

قیمت اشتراک پریمیوم تلگرام

کاربران برای دسترسی به ویژگی های پریمیوم تلگرام بسته به موقعیت مکانی که در آن قرار دارند، باید ماهانه 4.99 پوند، 4.99 دلار و یا 5.49 یورو بپردازند. در این اپلیکیشن نیز مانند اشتراک سایر اپلیکیشن‌ها، پرداخت هزینه از طریق پلی استور (Playstore) و یا اپ استور (App Store) انجام می‌شود.

کاربران باید هزینه اشتراک تلگرام پرمیوم را به صورت ماهانه پرداخت کنند. متأسفانه، هیچ گزینه‌ای برای پرداخت اشتراک به‌صورت سالیانه وجود ندارد. البته، هنوز هم می‌توانید بدون خرید اشتراک پریمیوم از تلگرام استفاده کنید. فقط نمی‌توانید به امکانات اضافی نسخه پولی دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟

  1. تلگرام را باز کنید
  2. روی گزینه تنظیمات و یا Settings بزنید
  3. گزینه Telegram premium را انتخاب و در بخش باز شده، Subscribe را پیدا کنید
  4. روش پرداخت را انتخاب کنید

قیمت تلگرام پریمیوم چقدر است؟

شما می‌توانید با پرداخت ماهانه 4.99 پوند/4.99 دلار/ 5.49 یورو به ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت ها و ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر