;
coinex

فروش خودرو در سایت آمازون با هیوندای آغاز می‌شود

به زودی فروش خودرو در سایت آمازون ممکن خواهد شد و خریداران و مشتریان می‌توانند از طریق سایت آمازون خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند.

شرکت آمازون در سال آینده به نمایندگان خودرو اجازه خواهد داد تا از طریق سایت خود خودروها را به فروش برسانند، و این اقدام با شرکت خودروساز کره جنوبی، هیوندای شروع خواهد شد. در گذشته، این شرکت به آرامی وارد حوزه خرید خودرو شده است و به مرور زمان، نمایشگاه‌های دیجیتالی را برای خریداران جهت تحقیق و مقایسه خودروها در سایت خود راه اندازی کرده است، اما خرید مستقیم خودروها از طریق آمازون امکان‌پذیر نبوده است. مشتریان همچنین می‌توانند قطعات یدکی خودرو را از طریق سایت آن خریداری کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش خودرو در سایت آمازون با هیوندای آغاز می‌شود

از سال 2024، آمازون به خریداران اجازه خواهد داد تا به صورت آنلاین خودروی جدید خود را خریداری کنند و سپس آن را از طریق نمایندگی محلی تحویل بگیرند. مشتریان قادر خواهند بود خودروهای موجود در منطقه خود را جستجو و انتخاب کرده و سپس با استفاده از روش پرداخت و تامین مالی دلخواه خود در آمازون خریداری کنند. آمازون گفت که این ویژگی جدید یک راه دیگر برای نمایندگان به منظور افزایش آگاهی از انتخاب خود و ارائه راحتی به مشتریان خود ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل آمازون ، اندی جاسی ، گفت که همکاری با هیوندای سهولت خرید خودرو توسط مشتریان را تغییر خواهد داد. همچنین به عنوان بخشی از این توافق، هیوندای در سال 2025 ، دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا را به داخل خودروهای خود خواهد آورد.

فروش خودرو در سایت آمازون

بعد از این اعلان، سهام فروشندگان خودروهای دست دوم مانند Carmax و Carvana و همچنین بزرگترین نمایندگان خودروهای جدید عمومی یعنی Lithia Motors و AutoNation در روز پنج‌شنبه بین 5 تا 6 درصد کاهش یافت.

با این تغییر، مشتریان قادر خواهند بود خودروها را از آمازون خریداری کنند، اما نماینده هنوز فروشنده نهایی است. خودروسازان سنتی مانند هیوندای روابط پیچیده‌ای با نمایندگان خودرو دارند که در بسیاری از ایالت‌ها توسط قوانینی که فروش مستقیم خودروهای جدید به مشتریان را ممنوع یا غیرقانونی می‌کنند، تأیید شده‌اند.

تسلا و سایر شرکت‌های نوآور در زمینه خودروهای الکتریکی مانند Rivian راه حل‌هایی در بسیاری از ایالت‌ها برای فروش مستقیم آنلاین خودروها به مشتریان توسعه داده‌اند. این شامل شروع فروش در ایالت‌هایی است که این عمل غیرقانونی نیست یا رویکرد حقوقی به منظور مبارزه با چنین قوانینی به‌کار می‌برند.

قوانین مربوط به فروش خودروهای دست دوم شفافیت کمتری دارد که باعث می‌شود برای شرکت‌هایی مانند Carvana و دیگران به‌راحتی خودروهای دست دوم را به صورت آنلاین مستقیماً به مشتریان بفروشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فروش خودرو در سایت آمازون چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: cnbc

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر