coinex
راهنمای خرید تکراتو

کاویار از آیفون 15 پرو 9000 دلاری با طراحی وایکینگی رونمایی کرد [+عکس]

آیفون 15 پرو 9000 دلاری جدیدترین طرح لوکس شرکت کاویار، رونمایی شد. این شرکت به خلق طراحی‌های سفارشی گوشی‌های هوشمند با استفاده از مواد نادر و الگوهای منحصر‌به‌فرد شهرت دارد.

به تازگی شرکت کاویار مجموعۀ جدید خود برای گوشی‌ iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max را معرفی کرده است. این شرکت در طراحی این دو مدل از اساطیر نورس الهام گرفته و بر مفاهیم مردانه و پویا تأکید بیشتری کرده است.

شرکت کاویار نام این مجموعه را Versus گذاشته و قیمت آن را از 6800 دلار تا 9000 دلار تعیین کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آیفون 15 پرو 9000 دلاری شرکت کاویار

دستگاه برجسته در این مجموعه آیفون 15 پرومکس 9000 دلاری مدل پیکان وایکینگ است. در طراحی خاص این دستگاه یک سرنیزه باستانی مربوط به زمان وایکینگ‌ها دیده می‌شود. از این سرنیزه‌ها در سال‌های 850 تا 1000 میلادی استفاده می‌کردند. فریم دستگاه iPhone 15 Pro Max از جنس کربن ساخته شده و شباهت زیادی به اتومبیل‌های مسابقه‌ای لامبورگینی دارد. بخشی از فریم دستگاه با طلای 24 عیار ساخته شده که شبیه به کلاه به نظر می‌رسد و ظاهری لوکس به آن داده است.

آیفون 15 پرو 9000 دلاری

سری آیفون 15 پرو شرکت کاویار شامل مدل‌های وایکینگ (Viking)، وینداستورم (Windstorm)، وردَنت (Verdant) و نورد (Nord) می‌شود. هرکدام از این مدل‌ها رنگ و طراحی خاص خود را دارند. این مدل‌ها در چهار رنگ عرضه می‌شوند؛ مدل نورد به رنگ آبی، وردنت به رنگ سبز، مدل وینداستورم به رنگ مشکی و مدل وایکینگ با رنگ خاکستری قابل خریداری هستند.

شرکت اپل برای سری آیفون 15 پرو رنگ‌های جذابی ارائه نمی‌دهد و حالا شرکت کاویار این کمبود را جبران کرده است.

آیفون 15 پرو 9000 دلاری

در ساخت سری آیفون 15 پرو 9000 دلاری از مواد با کیفیتی مثل طلای 24 عیار و تیتانیوم استفاده شده و همین امر مقاومت و جذابیت ظاهری این سری را بالا برده است. استفاده از کامپوزیت‌های تزریقی در رنگ‌های سبز تیره، آبی و خاکستری اصالت خاصی به ظاهر دستگاه داده است.

آیفون 15 پرو 9000 دلاری

قیمت این مجموعه از 6860 دلار برای مدل iPhone 15 Pro Windstorm شروع می‌شود و تا 9000 دلار برای مدل وایکینگ که گران‌ترین مدل این مجموعه است ادامه دارد. قیمت مدل‌های وردنت و نورد با مدل وینداستورم یکسان است. این مدل‌ها به عنوان نسخۀ محدود عرضه شده‌اند و تنها 17 عدد از مدل وایکینگ و 99 عدد از مدل‌های دیگر ساخته شده است. همچنین شرکت کاویار ماه گذشته مجموعۀ UFO را برای سری آیفون 15 معرفی کرد.

شما آیفون‌های ساده و معمولی را ترجیح می‌دهید یا این آیفون‌های لوکس را؟ به نظر شما این تغییرات ظاهری چشمگیر ارزش این هزینۀ هنگفت را دارند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر