;
coinex

طرح فروش پیکاپ کاپرا آبان 1402 ؛ درب‌های بورس کالا به روی پیکاپ بهمن موتور باز شد [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش پیکاپ کاپرا آبان 1402 به زودی آغاز خواهد شد. پیکاپ محبوب بهمن موتور قرار است از طریق بورس کالا و در تعدادی مشخص به فروش برسد.

بهمن موتور به عنوان یکی از برترین خودروسازان ایرانی درنظر دارد، طرح فروش پیکاپ کاپرا آبان 1402 را استارت بزند. طبق این خبر سه‌شنبه، 30 آبان 1402 فروش ویژه کاپرا 2 در بورس کالا آغاز خواهد شد. در این طرح درمجموع 100 دستگاه پیکاپ آفرودی کاپرا 2 به فروش خواهد رسید. همچنین موعد تحویل این خودرو یک ماه بعد (30 دی‌ماه) اعلام شده است. جزئیات شرایط فروش کاپرا 2 را در ادامه نوشته بخوانید.

بیشتر بخوانید: کانسپت پیکاپ برقی تویوتا معرفی شد [+تصاویر]

طرح فروش کاپرا 2 در بورس کالا

سه‌شنبه، 30 آبان 1402 بورس کالا میزبان عرضه کاپرا 2 بهمن موتور با شرایط ویژه خواهد بود. در این روز 100 دستگاه از این پیکاپ با قیمت 862 میلیون و 700 هزار تومان به فروش خواهد رسید . مستریان می‌بایست 10 درصد از مبلغ کل را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند.

لازم به ذکر است پس از ثبت سفارش متقاضیان می‌توانند خودرو خود را 30 روز بعد و در تاریخ 30 دی‌ماه تحویل بگیرند. همچنین این خودرو قرار است فقط در رنگ سفید عرضه شود.

طرح فروش کاپرا 2 در بورس کالا

عرضه خودرو در بورس کالا پیش‌تر به حدی رسیده بود که خودروسازان مؤظف بودند محصولات خود را در تالار شیشه‌ای به فروش برسانند. قیمت محصولات در بورس کالا مبنایی میانه قیمت کارخانه و قیمت در بازار آزاد داشت. اما مخالفت خودروسازان و عدم استقبال خریداران از خرید خودرو در بورس باعث شد تا فروش خودرو از این باب متوقف شود. اما ظاهراً برخی محصولات هنوز هم از این طریق به فروش می‌رسند. طرح فروش فعلی نیز یکی از طرح‌های فروش در بورس کالا است که شرایط خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش کاپرا 2 در بورس کالا چیست؟ لطفاً نطرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر