;
coinex

کانسپت پیکاپ برقی تویوتا معرفی شد [+تصاویر]

کانسپت پیکاپ برقی تویوتا رونمایی شد. این پیکاپ جمع و جور در نمایشگاه Japan Mobility 2023 رونمایی شده و یکی از چند کانسپت این خودروساز در این نمایشگاه است.

کانسپت پیکاپ برقی تویوتا در نمایشگاه Japan Mobility 2023 معرفی شد. تویوتا را قطعاً می‌توان برترین خودروساز ژاپنی دانست که با دستاوردهای خود همیشه در جایگاه‌های اول بهترین برندهای خودروسازی جای گرفته است. پیکاپ جدید و کوچک این خودروساز ژاپنی نیز قرار است نسل آینده پیکاپ‌های تویوتا را ترسیم کند. در ادامه شما را به مشاهده تصاویر این خودرو دعوت می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کانسپت پیکاپ برقی تویوتا معرفی شد

تویوتا برای نمایشگاه Japan Mobility 2023 با دست پر می‌آید. این خودرو ساز به طور انبوه با خودروهای کانسپت از جمله یک وانت برقی به نام EPU (که به نظر می‌رسد چندان دور از تولید نیست) در آنجا حضور خواهد داشت. این مدل می‌تواند پیش‌نمایش آینده خودرو تاکوما الکتریکی باشد. تویوتا کانسپت تویوتا EPU را “طرح مفهومی وانت سایز متوسط نسل بعدی” می‌نامد.

تویوتا بیان می‌کند که EPU کمی بیش از ۴۸۷۶.۸ میلی‌متر طول دارد و بر روی فاصله بین دو محور ۳۳۵۲.۸ میلی‌متری سوار می‌شود که بیشتر با تراک‌های کوچکتر مانند فورد ماوریک مطابقت دارد. عرض ۱۸۲۸ میلی‌متر و ارتفاع آن کمتر از ۱۸۲۸ میلی‌متر نیز بخش کوچکتری را هدف قرار می‌دهد. این خودرو از ساختار شاسی مونوکوک یا یک تکه مانند ماوریک استفاده می‌کند ، و یک چهار درب کوچک با اتاق برای پنج نفر است.

البته در مورد آنچه در زیر کاپوت وجود دارد، تفاوت قابل توجهی وجود دارد. در این زمینه، کمپانی در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه کانسپت تویوتا EPU ندارد، به جز اینکه بگوید الکتریکی است. این بدان معناست که چیزی زیر کاپوت نخواهید یافت، اما لاستیک‌های آفرود نشان می‌دهند که ترکیب پیشرانه دو موتوره بخشی از این معادله است.

طراحی کانسپت تویوتا EPU

نمی‌توان انکار کرد که در دنیای کانسپت‌های نابسامان، این یکی بیشتر از بقیه به تولید نزدیک به نظر می‌رسد. از جمله موارد دیگر، کانسپت تویوتا EPU دارای یک فضای داخلی با یک نمایشگر دیجیتال تکی است که هم اطلاعات مورد نیاز راننده را نمایش می‌دهد و همچنین مرکز اطلاعات و سرگرمی سرنشینان را ارائه می‌دهد. این بخشی از یک داشبورد پلکانی با نیمه پایینی صاف و یک یوغ (فرمانی شبیه به سکان هواپیما) برای راننده است.

به نظر می‌رسد که ویژگی‌های این کانسپت بسیار به مشخصات تولیدی نزدیک باشد، و با حرکت نگاهمان به بیرون، یک فضای بار کوچک در پشت با یک درب عقب تکه‌ای و رو به پایین باز شونده می‌بینیم که می‌تواند در محور افقی به دو قسمت تقسیم شود و فضای بیشتری در فضای بار برای حمل وسایل بزرگ‌تر ایجاد کند. این نشانه دیگری است مبنی بر اینکه تویوتا در ذهن به رقابت با ماوریک فکر می‌کند.

کانسپت پیکاپ برقی تویوتا معرفی شد

تقاضا برای فورد ماوریک از زمان معرفی آن بسیار زیاد بوده است و هیوندای سانتا کروز تنها رقیب واقعی آن است. در حالی که برندهای دیگر در حال کار بر روی پیکاپ‌های برقی با اندازه بزرگ هستند، قرار گرفتن تویوتا در سگمنت پیکاپ‌های کوچک برای عرضه نسل بعدی می‌تواند دیگران را غافلگیر کند.

کانسپت تویوتا EPU به چندین مدل مفهومی دیگر تویوتا، از جمله لندکروزر Se (لندکروزر برقی)، در نمایشگاهJapan Mobility 2023 در توکیو خواهد پیوست. درب‌ها از ۲۶ اکتبر به روی عموم باز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کانسپت پیکاپ برقی تویوتا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر