coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

3 شرکت معتبر ارسال در شهر تهران

خدمات ارسال در شهر تهران و حتی ایران مانند ارسال سریع بسته ، از دغدغه‌های بسیاری از شرکت‌ها می‌باشد که قصد دارند مرسولات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان خود برسانند و با رساندن سریع و به موقع مرسولات در این پروسه به اعتبار برند خود بیافزایند.

اما آیا واقعا تمام شرکت‌ها و یا استارت آپ‌هایی که تو ایران در زمینه خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری و لجستیک مشغول به فعالیت هستند قابل اعتماد هستند ؟ آیا دارای زیر ساخت قوی و متعهد به کار خود هستند ؟
چند شرکت واقعا معتبر در ایران وجود دارد که می‌شود با خیال آسوده و بدون هیچ نگرانی امور ارسال بسته را به آنها سپرد ؟
خب تو این مقاله قرار هست به شما 3 شرکت معتبر ارسال بسته در ایران که همواره بهترین خدمت رسانی را داشته به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانیم در پروسه انتخاب این یار مهم تجاری شما را یاری کرده باشیم.

ویژگی های مهم یک شرکت پستی خوب چیست؟

ما هر سال شاهد ظهور شرکت‌های جدیدی در بحث امور ارسال بسته و خدمات پستی هستیم و هدف آن‌ها برقراری ارتباط سریع و آسان میان افراد و مشاغل متفاوت است. با افزایش تعداد شرکت‌های پستی تلاش هر کدام برای جلب اعتماد و رضایت مشتری بیشتر شده و هر یک تلاش می‌کنند تا با ارائه طیف وسیعی از خدمات به عنوان بهترین شرکت پستی شناخته شوند. اما یک شرکت معتبر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوان به آنها تکیه کرد ؟

  •  سرعت بالا در ارسال مرسولات چه در سطح تهران چه ایران
  • تضمین سلامت مرسولات هنگام تحویل
  • گستردگی شهر ها و استان های تحت پوشش
  • دارای برند قوی ، مطمئن و با پشتوانه
  • مدرن و به روز بودن شرکت و راحتی استفاده از خدمات آها

آیا شرکتی هست که تمام موارد بالا را همزمان با خود داشته باشد ؟

بله ! در لیست پایین ما به شما این شرکت‌ها را معرفی خواهیم کرد :

 1_ زپ ، با شعار ” بســـپــارش بـــه مـــا “

شرکت کالارسان هستی با نام تجاری زپ که از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است ارائه‌کننده خدمات ارسال در شهر تهران و همه جای ایران ، همراه همیشگی کسب و کار شماست . حتما با ما هم‌نظر هستید که هرچه سفارشات و بسته‌ها را زودتر به گیرنده برسانید، اعتبار شما نزد مشتری به همان میزان افزایش می‌یابد. این تحویلِ سریع و به‌موقع، در کنار سایر مزایای زپ اکسپرس، ضمانت ارتقای کسب و کار شماست.
شرکت زپ و مجموعه آن اگر به 1 چیز معروف باشد ، ســـرعــــت است !

زپ با داشتن سفیرهای فوق العاده حرفه ای ( که به آنها زپر گفته میشود ) مرسولات شما را در کم تر از 15 دقیقه به مقصد می‌رساند تا همواره برند شما و کسب و کار شما از رقبا شما سریع‌تر باشد.
زپر ها ( سفیران موتوری ) در زپ در سطح شهر به سریع‌ترین حالت ممکن امور شما را پیش میبرند و فقط 1 بار استفاده از خدمات شرکت زپ کافیه تا شما را همیشه عاشق این برند و زپر های دوست داشتنی‌اش بکند.
پس اگر نیاز به ارسال بسته و ارسال در شهر تهران دارید از زپ را تجربه کنید.

زپ و یکی از زیر مجموعه‌های آن زپ اکسپرس دارای 2 سرویس متفاوت ” سرویس ارسال سریع ” و ” سرویس ارسال زمان‌بندی ” می‌باشد.
در مدت زمان کوتاهی که زپ فعالیت خود را آغاز کرده است فروشگاه‌های بزرگی مانند اُکالا ، اُفق کوروش ، دارتیل و… با برند زپ همکاری خود را شروع کرده‌اند و امور ارسال بسته خود را به زپ واگذار کرده‌اند.
و یکی از آن 4 شرکت معتبر ارسال بسته در ایران را میتوان زپ نام برد.
برای بازدید از وبسایت زپ به این لینک مراجعه کنید.

2 _ الوپیک  Alopeyk

3 شرکت معتبر ارسال در شهر تهران

از دیگر شرکت‌هایی که در این زمینه بسیار خوب فعالیت می‌کند میتوان به الوپیک اشاره کرد که چند سالی هست فعالیت خود را در زمینه ارسال پیک موتوری آغاز کرده است .
الوپیک که دارای خدمات گسترده‌ای می‌باشد و هم در زمینه ارسال پیک موتوری فعالیت دارد هم ارسال وانت، هم پست و هم تاکسی و از قدیمی‌های این صنعت بوده که شرکت‌های بسیاری از خدمات آنها استفاده میکنند.

شرکت الوپیک هم به مشابه زپ به سرعت ارسال مرسولات تاکید بسیار دارد و همواره تمام تلاش خود را می‌کند تا سفیران خود را به موقع برای کسب و کارها ارسال کند.

3 _ اسنپ Snapp

3 شرکت معتبر ارسال در شهر تهران

از دیگر شرکت‌هایی که در این زمینه خوب فعالیت کرده و همچنان فعالیت می‌کند اسنپ می‌باشد.

اسنپ هم مانند باقی شرکت‌های نام برده در این مقاله خدمات مختلفی دارد که ” اسنپ باکس” و ” اسنپ اکسپرس ” از جمله‌ی آنها می‌باشد.

اسنپ نیز گستردگی خوبی دارد و در اکثر مناطق ایران خدمت‌رسانی دارد و میتوانید هم از اپلیکیشن آنها و هم از وبسایت آنها سفارشات خود را ثبت کنید.

جمع بندی

اگر کمی به گذشته نگاه کنید می‌بینید که نمونه‌های بسیاری از تجربه‌های ناخوشایند از خرید آنلاین را به خاطر خواهید آورد که به دلیل تجربه‌ی ناخوشایند در تحویل کالا بوده است!

نمونه‌هایی مانند ارسال در زمان نامناسب، درخواست وجه اضافی، برخورد نامناسب مامور توزیع و معیوب رسیدن کالا به دست شما، تنها مثال‌های کوچکی است که می‌تواند اهمیت موضوع مهم انتخاب شرکت خدمات ارسال در ایران را نشان دهد.

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد در این مقاله به بررسی شرکت‌های مختلف در ایران پرداخته‌ایم و آن‌ها را از جنبه‌های مختلف بررسی کرده‌ایم تا بتوانید بهترین شرکت‌ها و صد البته 4 شرکت معتبر ارسال بسته در ایران را به شما معرفی کنیم.

لطفا ما را از نظرات و تجربیات خود در مورد این مطلب بهره‌مند سازید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نمیدونم فاز توراتو چیا از شرکت اشغالی مثل زپ داره طرفداری میکنه . احتمالا از جنس خودشونن

    پاسخ