coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش سه محصول سایپا آذر 1402 ؛ جزئیات طرح فروش شاهین، کوییک و ساینا

شرایط فروش سه محصول سایپا آذر 1402 اعلام شد. شرکت سایپا پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو جزئیات طرح فروش شاهین، کوییک و ساینا را منتشر کرد.

طبق اعلام شرکت خودرو‌سازی سایپا افرادی که در خرداد ماه سال جاری اقدام به ثبت‌نام برای خودروهای شاهین، کوییک و ساینا کرده بودند می‌توانند برای واریز وجه به سامانه سایپا مراجعه کرده و خرید خود را تکمیل کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شرایط فروش سه محصول سایپا آذر 1402

طرح عادی

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها می رساند متقاضیانی که در خرداد ماه 1402 نسبت به انتخاب خودروی کوییک S، ساینا S و شاهین اتوماتیک اقدام نموده و اولویت ایشان پاییز و زمستان سال 1402 و پاییز 1403 تایید و در تاریخ 1 آذر پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت‌نام مطابق شرایط ذیل را دارا هستند. متقاضیان می‌توانند از روز پنجشنبه 2 آذر ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

طرح عادی
طرح عادی

طرح جوانی جمعیت

با توجه به اعلام نتایج دومین مرحله از طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، اطلاعات زیر به نمایندگی‌ها ارسال می‌شود. متقاضیانی که در ماه خرداد سال 1402 اقدام به انتخاب خودروی کوییک S، ساینا S و شاهین اتوماتیک کرده بودند و اولویت آن‌ها برای فصل پاییز و زمستان سال 1402 ثبت شده است، می‌توانند وجه خودرو را واریز کرده و مراحل ثبت‌نام را طبق شرایط زیر انجام دهند. این امکان از روز پنجشنبه 2 آذر ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com وجود دارد.

طرح جوانی جمعیت
طرح جوانی جمعیت

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر