;
coinex

قیمت محصولات مدیران خودرو آذر 1402 ؛ بهای کارخانه محصولات مدیران خودرو اعلام شد

قیمت محصولات مدیران خودرو آذر 1402 به طور رسمی اعلام شد. مدیران خودرو دو برند فونیکس و ام وی ام را در کارخانه مونتاژ می‌کند و حالا بهای کارخانه‌ این محصولات را اعلام کرده است.

قیمت محصولات مدیران خودرو آذر 1402 منتشر شد. شرکت خودروسازی خصوصی مدیران خودرو به رسم هرماه، لیست قیمت کارخانه‌‌ای ام وی ام و فونیکس را که اعلام کرد. این خودروساز ایرانی مسئولیت مونتاز خودروهای دو برند MVM و فونیکس در کشور را دارد و حالا جدیدترین قیمت محصولات خود را با احتساب کلیه هزینه‌های جانبی برای آذرماه اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: سمند شاسی بلند ایران خودرو رونمایی شد؛ بلندپروازی دیگری از ایرانخودرو

قیمت محصولات مدیران خودرو آذر 1402

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو آذر 1402 با احتساب کلیه هزینه‌های جانبی اعم از شماره‌گذاری، عوارض، مالیات و موارد دیگر، توسط این خودروساز اعلام شد.

قیمت محصولات ام وی ام آذر 1402

مدیران خودرو لیست قیمت محصولات MVM آذ 1402 را به‌روز کرد.

در لیست قیمت زیر قیمت محصولات ام وی ام از کمترین قیمت به بالاترین قیمت درج شده است که در آن می‌بینیم MVM X22 Pro MT کمترین قیمت و MVM X55 Pro IE نیز بیشترین قیمت را در بین محصولات ام‌وی‌ام دارد.

قیمت محصولات مدیران خودرو آذر 1402

قیمت محصولات فونیکس آذر 1402

مدیران خودرو لیست قیمت محصولات فونیکس آذر 1402 را نیز به‌روز کرده است.

طبق لیست قیمت زیر، قیمت محصولات فونیکس از کمترین قیمت به بالاترین قیمت درج شده است که در آن Arrizo 6 Pro کمترین قیمت و Tiggo 8 Pro e Plus نیز بالاترین قیمت را در بین محصولات فونیکس به خود اختصاص داده است.

قیمت محصولات مدیران خودرو آذر 1402

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو در آذرماه چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر