coinex
راهنمای خرید تکراتو

یوبی‌سافت ادعا می‌کند که نمایش تبلیغات در بازی Assassin’s Creed Odyssey یک ایراد فنی بوده است

برخی کاربران گزارش دادند هنگام تجربه بازی Assasins Creed Odyssey به آنها تبلیغات نمایش داده شده است. یوبیسافت ادعا می‌کند این یک باگ است.

بازی Assassin’s Creed Odyssey یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فرنچایز اساسینز کرید است. این بازی برای PC و کنسول‌های PlayStation و XBOX عرضه شده و با گذشت حدود 5 سال از عرضه بازی هنوز حدود 5000 بازیکن فعال روزانه این بازی را تجربه می‌کنند. اخیرا برخی‌ کاربران گزارش داده‌اند که حین تجربه بازی یا در منوی آن هنگام پاز کردن بازی، برای آنها تبلیغات پاپ‌آپ نمایش داده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمایش تبلیغات در بازی Assassin’s Creed Odyssey

اخیرا برخی از کاربران در X گرازش داده‌اند که حین اجرای بازی Assassin’s Creed Odyssey ناگهان یک تبلیغ، تمام صفحه بازی را می‌پوشاند و پس از بستن آن، بازی به منوی نقشه باز می‌گردد. ابتدا به‌نظر می‌رسید که نمایش تبلیغات در بازی Assassin’s Creed Odyssey تنها روی کنسول‌های XBOX اتفاق می‌افتد؛ اما ساعتی پس از آن مشخص شد که در PlayStation و کامپیوتر های شخصی نیز این تبلیغات نمایش داده می‌شوند.

نمایش تبلیغات در بازی Assassin’s Creed Odyssey

نمایش تبلیغات در بازی Assassin’s Creed Odyssey به سرعت در شبکه‌های اجتماعی، به خصوص X ترند شد. تا حدی که حساب رسمی Assassin’s Creed در پستی در X به این موضوع واکنش داد:

ما مطلع شدیم که برخی کاربران دیروز و در حین انجام برخی از عناوین Assassins Creed با یک پیام (تبلیغ) پاپ‌آپ مواجه شده‌اند. این به علت وجود یک خطای فنی بوده که اکنون برطرف شده است.

قصد ما نمایش تبلیغاتی از بازی Assassin’s Creed Mirage به عنوان بخشی از اخبار فرنچایز در منوی اصلی بازی های Assassin’s Creed بود.

اما متاسفانه یک خطای فنی باعث شد این تبلیغ در منو‌های درون بازی‌ها ظاهر شود. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بهترین تجربه از بازی‌های Assassins Creed را برای شما به ارمغان بیاوریم و برای همین این تبلیغات پاپ‌آپ بلافاصله پس از اطلاع از آن حذف شدند.

ما از شما بابت درک و صبرتان حین بررسی و برطرف کردن این مشکل قدردانی می‌کنیم.

نمایش تبلیغات در بازی Assassin’s Creed Odyssey

این تبلیغ، تخفیف 20 درصدی قیمت بازی Mirage Assassin’s Creed را نشان می‌داد و علی‌رغم اینکه یوبیسافت نمایش تبلیغات در بازی Assassin’s Creed Odyssey را یک باگ فنی اعلام کرد، اما واکنش کاربران نسبت به این موضوع متفاوت بوده است. برخی با شوخی از این موضوع گذشتند و برخی از آنها هم معتقدند که یوبیسافت عمدا این تبلیغ را وارد بازی کرده تا به این وسیله کاربران را به خرید جدیدترین عنوان فرنچایز اساسینز کرید ترغیب کند. عده‌ای هم حدس می‌زنند که یوبیسافت در حال گسترش مدل AD-Friendly (تبلیغات عامه پسند) است و نمایش تبلیغات در بازی Assassin’s Creed Odyssey را به نوعی یک آزمایش برای این مدل می‌دانند که البته با بازخورد منفی کاربران همراه بود.

در حال حاضر مشکل نمایش تبلیغات در بازی Assassin’s Creed Odyssey برطرف شده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر