;
coinex

بهترین بازی های آیفون 2023 ؛ معرفی عناوین جذاب، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده

فهرست بهترین بازی های آیفون 2023 در سبک‌های مختلفی انتخاب شده‌اند تا همه بازیکنان با تمام سلایق بتوانند آنها را تجربه کنند.

اگر گیمر باشید و اخبار مربوط به این صنعت را دنبال کنید، حتما می‌دانید که این روز‌ها بازار بازی‌های موبایلی بیشتر از هر زمان دیگری داغ است. خیلی از شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ که تا چند سال پیش فقط برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی بازی منتشر می‌کردند، با آگاهی از بازار خوب بازی‌های موبایلی، وارد این عرصه هم شدند و هر سال بازی‌های خوبی منتشر می‌کنند. حضور این شرکت‌ها در این حوزه، باعث شد تا رقابت بین بازی‌سازان موبایل بیشتر شود و هرکدام از آن‌ها تلاش کنند کیفیت بازی‌های خود را بالاتر ببرند.

روز به روز به تعداد گیمر‌های موبایل اضافه می‌شود. وجود گیمر‌های موبایل در سراسر جهان باعث شده تا این حوزه پتانسیل درآمدزایی خوبی داشته باشد. اما یکی از آثار منفی پر طرفدار شدن پلتفرم موبایل برای بازی کردن، این است که خیلی از افراد و شرکت‌های ضعیف هم برای کسب درآمد بازی می‌سازند و برای دانلود قرار می‌دهند. کافی است همین الان گوگل پلی را باز کنید و ببینید که در هر سبک، بی‌نهایت بازی مختلف رایگان و غیر رایگان برای دانلود وجود دارند. اما مسئله این است که به علت افزایش تعداد بازی‌ها، انتخاب یک عنوان با کیفیت به کار سختی تبدیل شده است. اما نگران نباشید، در این مقاله بهترین بازی‌هایی که امسال برای آیفون منتشر شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اکشن موبایلی

بهترین بازی های اندروید 2023

بهترین بازی های آیفون 2023

اکثر بازی‌های این لیست به ‌صورت رایگان قابل تجربه کردن هستند، اما بعضی از آن‌ها شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای هستند که شاید برای بعضی از افراد اذیت کننده باشد. پیشنهاد ما این است که اگر وقت خالی دارید، حتما این بازی‌ها را تجربه کنید و لذت ببرید.

1- CarX Street

بهترین بازی های آیفون 2023
بهترین بازی های آیفون 2023

بازی‌های مسابقه‌ای یکی از بهترین سبک‌ها برای نمایش‌ توانایی‌ها و قدرت گرافیکی یک گوشی هستند. اما قطعا گرافیک خوب همه چیز نیست و CarX Street برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های iOS در سال 2023 فراتر از آن می‌رود. CarX Street شما را به جای یک راننده خیابانی در یک جهان باز و پویا قرار می‌دهد.

هدف شما این است که در مسابقات شرکت کنید، رقبای خود را شکست دهید و بهترین راننده شهر شوید. یک سیستم پیچیده ارتقاء ماشین در CarX Street طراحی شده که با آن می‌توانید ماشین خود را برای مسابقات خاص شخصی‌سازی کنید. همچنین در این بخش می‌توانید مشخصات ماشین و طراحی و ظاهر آن را تغییر دهید. CarX Street یک بازی آیفون جدید است که برای اینکه بتوانید آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید، باید حداقل آیفون X به بالا داشته باشید.

2- My Signing Monsters

بهترین بازی های آیفون 2023

دومین عنوان از لیست بهترین بازی های iOS در سال 2023 یکی از متفاوت‌ترین و عجیب‌ترین بازی‌های این فهرست است. اگر از شما بپرسیم، هیولاها چه کار می کنند؟ احتمالاً پاسخ نمی‌دهید که آن‌‌ها آواز می‌خوانند! اما جالب اینجاست که این دقیقا همان کاری است که هیولاهای شما در My Singing Monsters انجام می‌دهند.

شما باید 250 هیولا را در جزیره خود جمع‌آوری کنید و پرورش دهید و آهنگ خود را با کمک آن‌ها تغییر دهید و بسازید. برای شخصی‌سازی جزیره می‌توانید آیتم‌های تزئینی را اضافه کنید. همچنین  My Signing Monsters یک بازی آیفون جدید است که می‌توانید با دوستان‌تان در سراسر جهان به تجربه آن بپردازید و لذت ببرید. در تمام سال ایونت‌هایی برای بازیکنان در سراسر جهان در بازی برگزار می‌شوند که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. My Signing Monsters برای افرادی که به دنبال یک بازی با ایده‌ای خلاقانه و جذاب هستند، می‌تواند بهترین بازی آیفون‌ 2023 باشد

My Signing Monsters رایگان است اما دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم هست.

3- Stick Fight: Shadow Warrior

بهترین بازی های آیفون 2023
جدیدترین بازی های آیفون

سومین بازی از لیست بهترین بازی های iOS در سال 2023 به شما اجازه می‌دهد هرچه در فیلم‌های رزمی کونگ‌فویی بروسلی و جکی چان دیده‌اید را اجرا کنید. شما در Stick Fight: Shadow Warrior باید بتوانید با تکیه بر توانایی‌های رزمی‌ خود، در برابر گروه‌های مختلف دشمنان که به شما حمله می‌کنند مقاومت کنید و زنده بمانید. دشمنان قدرتمندی به نام Samurai Boss در بازی وجود دارند که با شکست دادن آن‌ها یکسری پاداش دریافت می‌کنید و مراحل سخت‌تری پیش رویتان قرار می‌گیرد.

Stick Fight: Shadow Warrior یک بازی آیفون جدید است که در روند مبارزات، آیتم‌های تزئینی جذابی به شما می‌دهد. استفاده از این آیتم‌های تزئینی باعث می‌شود بازی جذاب‌تر از قبل شود، به‌طور مثال می‌توانید آیتم چوب را باز کنید و از کشتن دشمنان با آن لذت ببرید.

Stick Fight: Shadow Warrior برای افرادی که عاشق فیلم‌های رزمی هستند، می‌تواند جزو کاندید‌های بهترین بازی آیفون 2023 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

4- Marvel Snap

بهترین بازی های آیفون 2023

کمتر کسی است که با سری فیلم‌های موفق مارول و جهان گسترده آن‌ها آشنایی نداشته باشد. اما Marvel جدیدا، علاوه بر تولید فیلم، پا به عرصه گیم هم گذاشته است. بازی iOS جدید این کمپانی، یعنی Marvel Snap موفق شده به یکی از بهترین بازی های آیفون 2023 تبدیل شود که قطعا ارزش تجربه بالایی دارد.

Marvel Snap یک بازی کارتی سرعتی است که نبردهای آن به ندرت بیشتر از چند دقیقه طول می‌کشند. این بازی گیم‌پلی نسبتا ساده‌ای دارد. هر یک از کارت‌های شما دارای یک عدد قدرت است و وظیفه شما این است که آنها را در یکی از سه خط رو به روی حریف خود قرار دهید. اگر عدد قدرت کارت شما بیشتر از حریف باشد، برنده می‌شوید! اما مراقب باشید، چند کارت هستند که دارای قدرت‌های ویژه‌ای هستند که می‌توانند نتیجه بازی را به کلی تغییر دهند. بنابراین باید مطمئن شوید که کارت‌های مناسب را در لحظات مناسب به کار ببرید. Marvel Snap یکی از جدید‌ترین بازی های آیفون 2023 است که به‌صورت رایگان عرضه شده، اما می‌توانید برای خرید پول رایج درون بازی و کارت‌های جدید از پرداخت‌های درون برنامه‌‌ای استفاده کنید.

از دید بسیاری از افراد، Marvel Snap با طراحی فوق‌العاده‌ای که دارد، بهترین بازی آیفون‌ 2023 در سبک کارتی محسوب می‌شود.

5- Among Us

بهترین بازی های آیفون 2023
بهترین بازی آیفون 2023

پنجمین بازی از لیست بهترین بازی های آیفون 2023 عنوان بسیار محبوب و جذاب Among Us است. شاید Among Us یک بازی iOS جدید نباشد، اما قطعا در بین بهترین‌های سبک قاتل مخفی-مافیا جایگاه بسیار خوبی دارد. در هر دست از بازی، باید با 4 تا 15 بازیکن همکاری کنید تا کشتی خود را برای حرکت آماده کنید. اما این وسط یک مشکلی وجود دارد!

تعدادی از بازیکنان Imposter هستند که قصد دارند به طور مخفیانه همه اعضای تیم را به قتل برسانند. اگر شما جزو Imposter ها نباشید، وظیفه دارید که کشتی خود را تعمیر کنید و در عین حال بفهمید که Imposter ها چه کسانی هستند. دیدن آنها که وارد دریچه‌ها می‌شوند، انجام کارهایی که نباید انجام دهند و یا قتل افراد، سرنخ‌هایی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. اما به خاطر داشته باشید که باید دیگران را متقاعد کنید که دروغ نمی‌گویید!

حتی بعد از گذشت چند سال، جدید‌ترین بازی های آیفون نتوانسته‌اند جای Among Us را در سبک قاتل مخفی-مافیا بگیرند.

6- Airport Simulator: First Class

بهترین بازی های آیفون 2023

در سال‌های اخیر، با عرضه تعداد زیادی بازی‌های مختلف، به سبک بازی‌‌‌های هواپیمایی عادت کرده‌ایم. اما این بار قرار نیست که با هواپیما پرواز کنید، بلکه برای آن‌ها مکانی می‌سازید تا فرود بیایند! Airport Simulator: First Class یکی از جدیدترین بازی های آیفون است که شما را مسئول یک فرودگاه می‌کند.

شما باید فرودگاه خود را بسازید، شرکت‌های هواپیمایی مختلف را در آن ثبت‌نام کنید و مطمئن شوید که همه چیز برای همه مسافران به بهترین شکل ممکن طراحی شده باشد. اگر از مدیریت خوشتان بیاید، Airport Simulator: First Class یکی از بهترین بازی های آیفون 2023 است که می‌تواند به خوبی شما را سرگرم کند. این بازی رایگان است، اما اگر تمایل دارید که زودتر پیشرفت کنید، می‌توانید برای خرید آیتم‌های مختلف از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های موبایلی 2023

7- Stumble Guys

بهترین بازی های iOS در سال 2023
بازی آیفون جدید

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک بتل رویال گروهی باشید، ممکن است Stumble Guys کمی آشنا به نظر برسد، اما این موضوع از سرگرم‌کننده بودن آن کم نمی‌کند. Stumble Guys یک بازی آنلاین چند نفره است که در آن با 31 بازیکن دیگر به رقابت می‌پردازید. در هر مرحله یک مسابقه جذاب برگزار می‌شود که در آن تعدادی از بازیکنان حذف می‌شوند.

شما برای برنده شدن باید تا زمانی که تمام بازیکنان دیگر از بازی حذف شوند، مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. هرکدام از بازیکنان سعی دارند رقبای خود را از بازی خارج کنند که همین مسئله باعث جذاب‌تر شدن بازی می‌شود. اوج جذابیت Stumble Guys زمانی است که شما یک دسته از دوستانتان را برای بازی دور هم جمع کنید و با آن‌ها به رقابت بپردازید.

8- Cell to Singularity

بهترین بازی های iOS در سال 2023

بازی Cell to Singularity: Evolution با یک آمینو اسید در یک شبیه‌سازی شروع می‌شود که باید آن را کنترل کنید و بر آن نظارت داشته باشید. می‌توانید از امتیازاتی که به دست آورده‌اید، برای آپگرید اسید‌ها به DNA، سلول‌های تک، اورگانیزم‌های چند سلولی و … استفاده کنید. امتیازات شما به مرور زمان بالا می‌رود و در نهایت، دایناسور‌ها و شبیه‌سازی کهکشان برای شما آنلاک می‌شود.

با شروع دوباره هر شبیه‌سازی، می‌توانید به آپگرید‌ها دسترسی پیدا کنید و امتیازتان را افزایش دهید. افراد در مواجهه با این سبک از بازی‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند:‌ دسته اول افرادی که از آن متنفر می‌شوند و دسته دوم افرادی هستند که عاشق بازی‌ خواهند شد. اگر شما از دسته دوم باشید، Cell To Singularity یک بازی iOS جدید است که قطعا می‌تواند شما را راضی کند.

9- Hearthstone

بهترین بازی های iOS در سال 2023
بازی iOS جدید

نهمین بازی از لیست بهترین بازی های آیفون 2023 توسط کمپانی محبوب بلیزارد توسعه داده شده است. Heartstone از دید خیلی از افراد، به عنوان بزرگترین و بهترین بازی موبایلی در سبک جمع‌آوری کارت شناخته می‌شود. بنابراین اگر عاشق بازی‌های کارتی رقابتی هستید، تجربه Hearthstone ضروری است.

اصول این بازی ساده است: با مینیون‌ها بازی کنید، با استفاده از جادوها صفحه بازی را کنترل کنید و در نهایت به حریف ضربه بزنید تا او را شکست دهید. اما جالب اینجاست با وجود اصول ساده، این بازی عمق زیادی دارد و می‌توانید ساعت‌ها را صرف تغییر و اصلاح ترکیب کارت‌های خود کنید. بازی رایگان است، اما می‌توانید بسته‌ کارت‌های مختلف را با پرداخت درون برنامه‌ای و یا به‌دست آوردن پاداش‌های درون بازی جمع کنید. فضای Heartstone به این شکل است که تشویق می‌شوید برای دریافت سریع کارت‌های بیشتر پول خرج کنید، در نتیجه حواستان را جمع کنید!

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی PS4

بهترین گوشی های گیمینگ تا 7 میلیون

The Lord Of The Rings: War -10

بهترین بازی های iOS در سال 2023

سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها باعث شدند تا خیلی از افراد عاشق جهان این فیلم‌ها شوند که به جهان تالکین معروف هستند. برای فردی که عاشق داستان ارباب حلقه‌ها باشد، هیچ چیزی خوشحال‌کننده‌تر از یک بازی که در جهان این فیلم‌ها جریان داشته باشد نیست.

بازی The Lord of the Rings: War در دنیای فانتزی محبوب تالکین جریان دارد و شما را در نقش گروهی از سرزمین میانه قرار می‌دهد. شما باید با سایر دشمنان برای تصاحب یک حلقه بجنگید. می‌توانید فرماندهان جدیدی را استخدام کنید و حتی حلقه قدرت خود را بسازید. با ساختن تیم خود و ایجاد یک ارتش عظیم، می‌توانید به یک ماجراجویی جذاب در سرزمین میانه قدم بگذارید. The Lord Of The Rings: War یکی از بهترین بازی های آیفون 2023 است که به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. البته اگر دوست دارید زودتر در بازی پیشرفت کنید، می‌توانید از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

11- Game Of Thrones: Conquest

بهترین بازی های آیفون 2023
بهترین بازی های iOS در سال 2023

Game of Thrones با انتشار اسپین آف House Of The Dragon دوباره در معرض دید عموم قرار گرفت. اگر شما هم مانند بسیاری افراد، از عاشقان دنیای گیم آف ترونز هستید، پس حتما باید Game of Thrones: Conquest که یکی از بهترین بازی های آیفون 2023 است را امتحان کنید.

اگر قبلاً بازی‌های سبک شهرسازی را امتحان کرده باشید، اصول اولیه Game Of Thrones: Conquest برای شما آشنا خواهد بود. شما باید منابع را جمع‌آوری کنید، ارتش خود را تقویت کنید و ساختمان‌های مختلفی بسازید. همان‌طور که می‌توان از یک بازی که بر اساس Game Of Thrones انتظار داشت، در این بازی یک اژدها به شما داده می‌شود تا آن را بزرگ کرده و از آن محافظت کنید. همچنین می‌توانید از قدرت این اژدها با کمک ارتشی که در اختیار دارید، برای گسترش نفوذ و ایجاد اتحادهای بزرگ استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید کارت‌های قهرمان‌های مختلف را جمع‌آوری کنید و آنها را به شورای خود اختصاص دهید تا پاداش دریافت کنید.

12- Dragon Ball Z Dokkan Battle

بهترین بازی های iOS در سال 2023

Dragon Ball Z در بین طرفداران انیمه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. به علت محبوبیت بالای Dragon Ball Z بازی‌های زیادی از آن منتشر شده که بیشتر آن‌ها بازیکنان زیادی را جذب کردند.

Dragon Ball Z Dokkan Battle قطعا یکی از بهترین بازی های آیفون 2023 برای افراد علاقمند به سریال Dragon Ball Z است. شما باید به گوی مناسب ضربه بزنید تا انرژی خود را به سمت دشمن بفرستید و با حرکات ویژه‌ی فوق‌العاده قوی به آنها ضربه بزنید. می‌توانید همین الان این بازی را به‌صورت رایگان دانلود کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

13- Rovio Classics: AB

جدیدترین بازی های آیفون
بهترین بازی های آیفون 2023

Rovio Classics: AB به عنوان نسخه اورجینال بازی محبوب Angry Birds شناخته می‌شود. در این نسخه خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای مزاحم و حواس پرت کن نیست و شما می‌توانید با آرامش کامل از نابود کردن خوک‌های سبز بدجنس لذت ببرید‍!

اگر از طرفداران پر و پا قرص سری بازی‌های Angry Birds باشید، احتمالا Rovio Classics: AB را تجربه کردید. در نسخه‌های اولیه Angry Birds خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای نبود، اما متاسفانه با گذشت زمان، تعداد پرداخت‌های درون برنامه‌ای موجود در بازی به بهانه آپگرید‌های مختلف افزایش پیدا کردند. در Rovio Classics: AB که یکی از بهترین بازی های آیفون 2023 است نیازی نیست که پول خرج کنید و می‌توانید به‌طور رایگان برای مدت زیادی سرگرم شوید.

14- Northgard

جدیدترین بازی های آیفون

چهاردهمین عنوان از لیست بهترین بازی های آیفون 2023 شما را به دنیای جذاب وایکینگ‌ها می‌برد. بیشتر ما از داستان‌ها، سریال‌ها و بازی‌های وایکینگی خوشمان می‌آید و Northgard دقیقا همان چیزی است که منتظرش بودیم.

Northgard یک بازی در سبک بقا است که شما در آن، کنترل گروهی از وایکینگ‌ها را برعهده دارید که به دنبال سرزمین‌های جدید هستند. باید بتوانید منابع کمیاب و وایکینگ‌های خود را با دقت مدیریت کنید، زیرا برای زنده ماندن در این سرزمین خشن، باید بتوانید از آن‌ها به‌طور درست استفاده کنید.

یک حالت چند نفره و یک خط داستانی تک نفره در بازی وجود دارد. برای اینکه بتوانید در این حالت‌ها موفق شوید، باید بر مهارت‌های مختلف شش قبیله‌ای که در Northgard وجود دارند، تسلط داشته باشید. Northgard می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند و از این نظر، بهترین بازی آیفون 2023 شناخته می‌شود.

15- Zombie Gunship Survival

جدیدترین بازی های آیفون
بهترین بازی آیفون 2023

مبارزه با زامبی‌ها و تلاش برای بقا در آخرالزمان، ژانری است که بازی‌های زیادی از آن ساخته شده‌اند. اما شک داریم که شما تا به حال با یک کشتی جنگی قدرتمند به جنگ زامبی‌ها رفته باشید.

اگر از بازی‌هایی که در آن باید به آرامی منابع خود را جمع‌آوری کنید و با چوب به جنگ زامبی‌ها بروید، خسته شده‌اید، Zombie Gunship Survival یکی از بهترین بازی های آیفون 2023 است که می‌تواند شما را راضی کند. در این بازی، با یک کشتی جنگی قدرتمند به جنگ زامبی‌ها بروید و از کشتن و منفجر کردن آن‌ها لذت ببرید.

شما می‌توانید پایگاه هوایی خود را برای دفاع در برابر حملات زامبی‌ها بسازید و شخصاً نیروهای خود را در عملیات تاکتیکی علیه مردگان رهبری کنید. همچنین یک سری پرداخت‌های درون برنامه‌ای کوچک در Zombie Gunship Survival وجود دارند. اگر به دنبال یک تجربه زامبی‌کشی متفاوت هستید، این عنوان می‌تواند بهترین بازی آیفون 2023 برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 6 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 13 میلیون

16- Sim Companies

جدیدترین بازی های آیفون

فکر می‌کنید اگر شانس آن را داشتید، می‌توانستید یک کسب و کار بزرگ را اداره کنید؟ با تجربه بازی Sim Companies می‌توانید به جواب این سوال برسید. شرکت خود را به روش‌های مختلف شخصی‌سازی کنید و مهارت‌های مدیریت و سرمایه‌گذاری خود را در برابر سایر بازیکنان آزمایش کنید.

هدف شما در Sim Companies تبدیل شدن به برترین کسب و کار است. موفقیت شما به این بستگی دارد که چقدر می‌توانید اقتصادی فکر کنید و با ترند‌هایی آشنا شوید که می‌توانید از آنها استفاده کنید. این بازی رایگان است، اما یک سری پرداخت‌های درون برنامه‌ای کوچک وجود دارند.

17- Infinite Flight Simulator

جدیدترین بازی های آیفون
بازی آیفون جدید

Infinite Flight Simulator یکی از بهترین بازی های آیفون 2023 است که با آن می‌توانید لذت خلبان شدن و هدایت یک هواپیما را تجربه کنید. معمولا عادت داریم که بازی‌های سبک شبیه‌سازی پرواز را در پلتفرم رایانه‌های شخصی ببینیم، اما Infinite Flight Simulator این سبک را به iOS آورده است.

در این بازی فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن و تقریبا هر چیزی که از یک بازی شبیه‌ساز پرواز انتظار دارید، وجود دارند. شاید آشنایی با مکانیزم‌های Infinite Flight Simulator در ابتدا کمی خسته کننده و سخت باشد. سخت بودن بازی به این دلیل است که پرواز کردن با یک هواپیما به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست و Infinite Flight Simulator این مسئله را به خوبی نشان داده است. همچنین یک حالت مولتی پلیر در بازی وجود دارد که برای تجربه آن باید هزینه ماهانه بپردازید. اما حالت آفلاین رایگان است و می‌توانید از پرواز کردن با هواپیما لذت ببرید.

18- Diablo Immortal

جدیدترین بازی های آیفون

Diablo Immortal بالاخره بعد از انتظار‌های فراوان منتشر شد. اگر از طرفداران بازی‌های Diablo یا بازی‌های این سبک هستید، حتما Diablo Immortal را تجربه کنید و لذت ببرید. نکته مهم این است که Diablo Immortal  یک شبیه‌سازی بی‌کیفیت از بازی اصلی نیست و این بازی تمام نقاط قوت یک بازی دیابلوی واقعی را دارد. یکی از ایرادات Diablo Immortal پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن هستند. اما اگر از طرفداران سری Diablo باشید،‌ می‌توانید بدون پول خرج کردن از تجربه یکی از بهترین بازی های آیفون 2023 لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین بازی آیفون 2023 کدام است؟

از جمله بهترین بازی های آیفون در سال 2023 می‌توان بهAmong Us ،The Lord Of The Rings: War ،Stick Fight: Shadow Warrior  و CarX Street اشاره کرد.

آیا Among Us روی گوشی‌های اندرویدی اجرا می‌شود؟

بله. Among Us علاوه بر آیفون،‌ با اندروید و رایانه‌های شخصی هم قابل اجراست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی آیفون 2023 در ژانرهای مختلف چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر