coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ تائید کرد: گلکسی S24 به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد

طبق آخرین اخبار تکنولوژی، سری گلکسی S24 به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد سامسونگ برای این کار جدی بوده و حتی قصد دارد علامت تجاری آن را ثبت کند.

اخیرا سامسونگ علامت‌های تجاری زیادی را ثبت کرده است؛ از محصولاتی که قرار است تا چند ماه دیگر در بازار عرضه شود گرفته تا محصولاتی مانند Galaxy S25 و Galaxy Z Fold 7 که تقریباً دو سال دیگر عرضه خواهند شد.

البته این شرکت نه تنها برای گوشی‌های خود، بلکه برای گجت‌های مختلفی از جمله حلقه هوشمند و عینک‌های AR نیز درخواست ثبت علامت تجاری داده است. یکی از درخواست‌های ثبت شده تائید کرده که Galaxy S24 به عنوان AI Phone به بازار عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی S24 به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد

سایت SamMobile به صورت انحصاری از تمرکز سامسونگ بر هوش مصنوعی در سری پرچم‌داران بعدی خود خبر داد. سامسونگ نیز تائید کرده قصد دارد به همراه خانواده گلکسی اس 24، Galaxy AI را معرفی کرده و چند ویژگی هوش مصنوعی به محصولات خود اضافه کند.

سامسونگ تائید کرد: گلکسی S24 به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد

این غول کره‌ای برای نشان دادن جدیت خود درباره هوش مصنوعی، درخواست ثبت علامت تجاری برای نام‌هایی مانند تلفن هوش مصنوعی (AI Phone) و اسمارتفون هوش مصنوعی (AI Smartphone) داده است. این نام‌ها تا حدی کلی هستند، بنابراین ممکن است سامسونگ نتواند این علامت‌های تجاری را دریافت کند؛ با این حال، وقتی گلکسی S24 معرفی شود، همچنان کلمه هوش مصنوعی بر روی این گوشی‌ها بسیار برجسته خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مجهز شدن سری گلکسی S24 به هوش مصنوعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر