;
coinex

پیش‌ بینی فروش هدست اپل ویژن پرو ؛ 10 میلیون دستگاه فقط طی 3 سال!

به تازگی یک گزارش عجیب از پیش‌ بینی فروش هدست اپل ویژن پرو منتشر شده که در آن به فروش 10 میلیونی این هدست واقعیت ترکیبی فقط در 3 سال اشاره شده است.

رسانه چینی Interface News اخیراً به پیش‌ بینی فروش هدست اپل ویژن پرو پرداخته و مدعی شده است که هدست واقعیت ترکیبی اپل تنها در طول 3 سال (سالهای 2024، 2025 و 2026) به رکورد فروش 10 میلیون دستگاه خواهد رسید. این گزارش توسط Tech_Reve در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است.

در این گزارش همچنین به هزینه تولید هدست ویژن پرو نیز اشاره شده که نشان می‌دهد ساخت هر هدست برای اپل تنها 1700 دلار هزینه دارد که در مقایسه با قیمت 3500 دلاری ویژن پرو که اپل در مراسم معرفی اعلام کرد، هزینه بسیار پایین به نظر می‌رسد و نشان می‌دهد که بزرگترین شرکت دنیا مردم را سر کیسه می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست برای PS5 ؛ برای کنسول سونی چه هدستی بخریم؟

پیش‌ بینی فروش هدست اپل ویژن پرو تا سال 2026

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس به نام ” Tech_Reve” به تازگی گزارشی منتشر شده از رسانه چینی Interface News را به اشتراک گذاشته که در آن به فروش 10 میلیونی هدست اپل ویژن پرو تنها در 3 سال اشاره شده است. هدست واقعیت ترکیبی اپل اوایل سال 2024 از راه می‌رسد و پیش‌بینی‌ها می‌گویند که اپل تا پایان سال 2024 احتمالاً 1 میلیون دستگاه از این هدست را به فروش برساند و تا سال 2026 این میزان به 10 میلیون دستگاه می‌رسد.

اما اعتماد کردن به این پیش‌بینی کار بسیار مشکلی است؛ زیرا قیمت ویژن پرو اپل آنقدر بالاست که هرکسی توانایی خرید آن را ندارد. ضمناً کارایی این هدست به درد اکثریت مردم معمولی نمی‌خورد و بعید است افراد غیرمتخصص به دنبال خرید آن باشند.

پیش‌ بینی فروش هدست اپل ویژن پرو تا سال 2026
پیش‌ بینی فروش هدست اپل ویژن پرو تا سال 2026

در گزارش Interface News یک مورد عجیب دیگر منتشر شده است. می‌دانیم که قیمت تعیین شده برای اپل ویژن پرو، 3500 دلار است که بهای بسیار گرافی است. نکته عجیب در مورد هزینه تولید ویژن پرو است که این رسانه چینی مدعی شده، تولید هر دستگاه هدست واقعیت ترکیبی اپل تنها 1700 دلار است. این یعنی اپل سود کلانی از فروش هر دستگاه ویژن پرو به جیب می‌زند و به نوعی مردم را سرکیسه می‌کند.

در این گزارش همچنین به خط تولید 60 درصدی ویژن پرو در کشور چین با توجه به کاهش وابستگی اپل به تولید محصولاتش در این کشور اشاره شده است.

از همه اینها که بگذریم، منبع این گزارش نمی‌تواند چندان موثق باشد، زیرا چندی پیش نشریه فایننشال تایمز میزان فروش اپل ویژن پرو را ابتدا 1 میلیون دستگاه تا پایان 2024 اعلام کرده بود ولی پس از چندی این میزان را به 400 هزار دستگاه کاهش داد. این گزارش با گزارش نشریه چینی کاملاً در تناقض است.

هدست واقیعت ترکیبی اپل احتمالاً مارس 2024 وارد بازار آمریکا خواهد شد و باید دید که استقبال از این دستگاه پریمیوم چگونه خواهد بود.

پیش‌ بینی فروش هدست اپل ویژن پرو تا سال 2026

ویژن پرو به گردن کاربران آسیب‌های جدی وارد می‌کند!

دو ماه پیش نشریه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که ویژن پرو به دلیل وزن بسیار زیاد (450 گرم) به گردن کاربران آسیب وارد می‌کند. این موضوع را چند کاربر نیز تأیید کرده که با کشیدگی عضلات گردن و خستگی پس از استفاده از این دستگاه مواجه شده بودند.

اپل نیز با دانستن این موضوع بندی جدید طراحی کرده که احتمالاً در مدل نهایی استفاده خواهد شد. همین موضوع قیمت دستگاه را نیز افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص پیش بینی فروش هدست اپل ویژن پرو چیست؟ آیا ویژن پرو می‌تواند به رکورد فروش 10 میلیونی در 3 سال دست یابد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر