;
coinex

آیا همکاری با اوپو به تولید یک برند گوشی داخلی منجر خواهد شد؟

بنیانگذار مجموعه دیجی‌سرویس در یک مراسم رسمی اعلام کرد که این مجموعه قصد دارد گوشی‌ های اوپو را به صورت رسمی وارد کند. او همچنین اعلام کرد که کارخانه‌ای برای تأسیس این مجموعه به زودی ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل و بنیان‌گذار دیجی‌سرویس، در مراسم رونمایی از گوشی‌ های اوپو که قرار است به‌صورت رسمی وارد کشور شوند، اعلام کرد که شرکت آن‌ها در آینده نزدیک قصد دارد که یک کارخانه تولید گوشی بومی راه اندازی کند. وی تأکید داشت که دیجی‌سرویس می‌خواهد با همکاری این اپراتور، این کار را انجام دهد و از دانش و تجربیات برند اوپو بهره ببرد تا یک واحد تولید گوشی محلی واقعی راه‌اندازی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


واردات گوشی‌ های اوپو

دیشب مراسم رسمی واردات گوشی‌های اوپو توسط دیجی‌سرویس برگزار شد. بنیان‌گذار و مدیرعامل این مجموعه، «مهدی رسایی» اعلام کرد که اوپو در گذشته به‌دنبال توسعه برند خود در ایران تلاش نمی‌کرد، اما با انجام مکرر مذاکرات با مدیران برجسته این برند، بالاخره در سال گذشته توافقی به دست آورده‌اند. او افزود: “از سه ماه پیش قرارداد ما با این برند منعقد شده و منتظریم که اوپو به‌زودی وارد ایران شود. در آینده نزدیک هدف ما این است که با همکاری این شرکت، اولین کارخانه تولید گوشی‌های مجهز در ایران راه‌اندازی کنیم.”

واردات گوشی‌ های اوپو 
واردات گوشی‌ های اوپو

در مراسم حاضر، تعدادی از گوشی‌های برند اوپو که قرار است وارد بازار ایران شوند، معرفی شدند. این گوشی‌ها شامل مدل‌های مختلف اقتصادی و حتی گوشی‌های تاشو از سری Find N3 می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی واردات گوشی‌ های اوپو چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر