;
coinex

تبلیغ صرافی بایننس برای کریستیانو رونالدو گران تمام شد؛ پای رونالدو در پرونده حقوقی بایننس گیر است!

ستاره پرتغای دنیای فوتبال باید راهی دادگاه شود. براین اساس پای رونالدو در پرونده حقوقی بایننس باز شده که همین موضوع شاید برای این ابرستاره بسیار گران تمام شود.

حتماً می‌دانید که کریستیانو رونالدو دارای مجموعه NFTهای اختصاصی خود است که در جوامع رمزارزی نیز دارای محبوبیتی خاصی است. اما حال ظاهراً رونالدو به دلیل تبلیغ صرافی رمزارزی بایننس باید در دادگاه پاسخگو باشد. پای رونالدو در پرونده حقوقی بایننس از زمانی باز شد که یک دادگاه منطقه فلوریدا مدعی شده که این ابرستاره دنیای فوتبال نقشی قابل توجه در تبلیغات اوراق بهادار ثبت نشده این صرافی داشته است. طرح شکایت از صرافی بایننس در اصل توسط سه فرد به جریان افتاده و این افراد خواستار جبران خسارت از بایننس و کریس رونالدو شده‌اند. در ادامه با جزئیات ماجرا همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: کریستیانو رونالدو در برابر دروغ‌سنج صرافی بایننس [+ویدیو]

نام رونالدو در پرونده حقوقی بایننس دیده شد

کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال سال گذشته همکاری بزرگی را با صرافی رمزارزی بایننس آغاز کرد. رونالدو با این همکاری توانست مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را معرفی کرد. فوق ستاره پرتغالی فونبال سه نوع NFT را به همکاری بایننس معرفی و راه‌اندازی کرد توانستند فروش بسیاری خوبی را تجربه کنند. حال این طرح شکایت ادعا می‌کند که علی‌رغم آشنایی با توکن‌ها رونالدو، آنها با سایر محصولات بایننس نیز آشنا شده و همین امر موجب خرید اوراق بهادار ثبت نشده شده است.

این شکایت توسط سه نفر به نام‌ها مایکل سایزمور، گوردون لوئیس و مایکی وونگدارا به صورت جمعی رهبری می‌شود. این افراد به دنبال جبران خسارات وارده بر خودو و دیکر افراد خسارت دیده و پوشش هزنه‌های ناشی از تبلیغ رونالدو هستند. اما رونالدو تاکنون نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است.

نام رونالدو در پرونده حقوقی بایننس دیده شد

برای تأثیر تبلیغ رونالدو همین بس که وی در مجموع نزدیک 850 میلیون نفر دنبال‌کننده در شبکه‌های احتماعی مختلف دارد و همین موضوع می‌تواند گواهی باشد بر موفقیت صرافی بایننس و افزایش میزان فروش و محبوبیت این صرافی رمزارزی. براساس گزارش‌ها، نشان می‌دهند که واژه “بایننس” پس از تبلیغ رونالدو تا 500 درصد افزایش داشته است.

افراد شاکی این پرونده مدعی عستند که رونالدو پیامدهای این تبلیغات را می‌دانسته و اکنون باید پاسخگوی این موضوع باشد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) نیز قوانین مشخصی را برای تبلیغات رمزارزی توسط چهره‌های سرشناس پای‌ریزی کرده است که براساس آن، چهره سرشناس مورد بحث باید میزان دستمزد خود برای تبلیغات را افشا کند که ظاهراً کریس رونالدو به این قانون پایبند نبوده است.

شکایات علیه رونالدو همزمان شده با مشکلات حقوقی چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار صرافی بایننس.

صرافی بایننس اخیراً به اتهام فعالیت‌های پولشویی و و اداره کسب و کاری ثبت نشده، باید 4.3 میلیون دلار جریمه پرداخت کند. اما کمیسیون بورس و اوراق بهادار این صرافی زانیز به اتهام فروش اوراق بهادار ثبت نشده مجرم دانسته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ورود کریستیانو رونالدو به پرونده صرافی بایننس چیست؟ آیا ستاره فوتبال نیز در دادگاه متهم خواهد شد؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‍‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر