;
coinex

سری جدید NFTهای کریستیانو رونالدو با همکاری صرافی بایننس عرضه می‌شوند

سری جدید NFTهای کریستیانو رونالدو با کمک بزرگترین صرافی جهان عرضه خواهند شد. فوق ستاره پرتغالی رقابت در حوزه ارزهای دیجیتال را وارد مرحله‌ای جدید کرد.

سری جدید NFTهای کریستیانو رونالدو با همکاری صرافی بایننس عرضه می‌شوند. نام NFT‌های جدید رونالدو“ForeverCR7: The GOAT” بوده و حاصل دومین همکاری بین این ابرستاره فوتبال با ارزشمندترین صرافی رمزارزی جهان است. اما این مجموعه هنوز وارد بازار نشده و طبق پیش‌بینی‌ها احتمالاً فروش این NFT‌ها بالا باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT در سال 2023 ؛ این NFTها را زیر نظر داشته باشید

سری جدید NFTهای کریستیانو رونالدو با همکاری صرافی بایننس

در یک همکاری بی‌سابقه دیگر، فوق ستاره فوتبال جهان، کریستیانو رونالدو، از آخرین پروژه خود در حوزه هنر دیجیتال رونمایی کرده است.
مهاجم باشگاه النصر عربستان با همکاری صرافی بایننس، مجموعه‌ای استثنایی از NFTها (توکن‌های غیرقابل تعویض) را ایجاد کرده‌اند. این مجموعه که به نام “ForeverCR7: The GOAT” شناخته می‌شود، دومین همکاری بین رونالدو و بایننس می‌باشد.

سری جدید NFTهای کریستیانو رونالدو با همکاری صرافی بایننس

مجموعه جدید رونالدو که برنامه‌ریزی شده در تاریخ 3 جولای عرضه شود، ادای احترام و تجلیل از عملکرد درخشان و حرفه‌ای این بازیکن از زمان آغاز فعالیت‌های او تاکنون است. کلکسیونرها این فرصت را خواهند داشت که از بین 20 طرح متمایز که در چهار سطح کمیابی طبقه‌بندی شده‌اند، انتخاب کنند. این NFTهای بسیار نادر شامل شش طرح منحصربه‌فرد هستند که در مجموع 120 آیتم منحصربه‌فرد را شامل می‌شود. قابل ذکر است که هر یک از این آیتم‌ها مزایای خاص خود را دارند؛ مانند یک پیراهن فوتبال که شخصاً توسط خود رونالدو امضا شده است.

نگاهی به زمان‌بندی مجموعه اول رونالدو نشان می‌دهد که مجموعه NFTهای گذشته با شرایط چالش‌برانگیزی روبرو شده بود. مجموعه CR7 NFT فقط یک هفته پس از فروپاشی FTX رونمایی شد که مصادف با افت شدید بازار ارزهای دیجیتال شد. در نتیجه، NFTها در آن دوره به سختی توانستند توجه سرمایه‌گذاران را جلب کنند. در حال حاضر، آمار مجموعه اول به‌صورت زیر است:

  • قیمت کف 1.02 دلار
  • حجم معاملات ۲۴ ساعته $1,200
  • کل حجم معاملات از زمان راه‌اندازی $897,500
  • مالکیت توسط 72,833 نفر

در حالی که مجموعه دوم رونالدو برای ورود به بازار آماده می‌شود، گمانه‌زنی‌ها در مورد موفقیت احتمالی آن در میان شرایط مطلوب‌تر بازار وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ عرضه سری جدید NFTهای کریستیانو رونالدو با همکاری صرافی بایننس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر