;
coinex

تنظیمات دوربین اوپو فایند ایکس 7 پرو فاش شد

تنظیمات دوربین اوپو فایند ایکس 7 پرو مشخص شد. این گوشی با یک ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت اوپو در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی Find X7 Pro است. به همین دلیل این مدت اخبار و شایعاتی زیادی در رابطه با این گوشی پخش شده و اکنون نیز با انتشار تیزرهای تبلیغاتی، تنظیمات و طراحی دوربین آن فاش شده است.

در تصاویر منتشر شده به طور صریح به سری Find X7 اشاره نشده، اما از آنجایی که گفته شده این گوشی پرچمدار آینده اوپو است، حدس زده می‌شود که همان Find X7 Pro باشد. این تیزر یک ماژول دوربین چهارگانه را به نمایش می‌گذارد و از ادامه همکاری Oppo با Hasselblad برای کالیبراسیون رنگ خبر می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تنظیمات دوربین اوپو فایند ایکس 7 پرو

همان‌طور که گفته شد در تصویر منتشر شده از اوپو فایند ایکس 7 پرو چهار دوربین در پنل پشتی به چشم می‌خورد، بنابراین این گوشی از یک دوربین بیشتر نسبت به نسل قبلی خود یعنی Find X6 Pro برخوردار خواهد بود. همچنین وجود لوگوی Hasselblad نشان می‌دهد که Oppo به همکاری خود با این برند مشهور در حوزه دوربین، برای بهینه‌سازی و کالیبراسیون رنگ ادامه خواهد داد.

تنظیمات دوربین اوپو فایند ایکس 7 پرو

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که تنظیمات دوربین Find X7 Pro شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز سونی LYT-900 و لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو پریسکوپ می‌شود. گمان می‌رود که لنز به کار رفته در دوربین اصلی نسخه تغییر یافته‌ای از سنسور 1 اینچی سونی IMX989 باشد.

همچنین گفته می‌شود که یکی از دوربین‌های تله فوتو پریسکوپ از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX890 با زوم اپتیکال 2.7 برابر و دیگری از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX858 با زوم اپتیکال 6 برابر برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود که نسخه پرو این سری به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و نسخه پایه به چیپست دایمنسیتی 9300 مدیاتک مجهز شود. پیش‌بینی می‌شود که سری Oppo Find X7 تا پایان ژانویه یا اوایل فوریه 2024 معرفی شود، بنابراین به زودی اطلاعات و جزئیات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تنظیمات دوربین اوپو فایند ایکس 7 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر