;
coinex

جزئیات نقشه و تصاویر گیم پلی GTA 6 لو رفت

شایعات و اخبار پیرامون یکی از مهم‌ترین بازی‌های نسل نهم یعنی GTA 6، در نزدیکی زمان معرفی آن به اوج خود رسیده و حتی جزئیاتی از نقشه گیم پلی GTA 6 لو رفته است.

از زمانی که راک‌استار تاریخ رونمایی از اولین تریلر جی‌تی‌ای جدید را اعلام کرد، این بازی به اولین ترند دنیای گیم تبدیل شد و حالا همه‌جا صحبت از آن است و تقریبا همه گیمر‌ها بی صبرانه منتظر معرفی GTA VI یا همان GTA 6 هستند. از مدت‌ها پیش اطلاعات و شایعات زیادی حول این بازی در اینترنت منتشر شد و در جدیدترین آن‌ در فاصله چند روزه از معرفی رسمی، اطلاعات جدیدی از نقشه GTA 6 در اینترنت فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جزئیات نقشه گیم پلی GTA 6

اخیرا کاربری با نام azzarossi (که گفته می‌شود پسر یکی از کارمندان Rockstar Games است) ویدیوی کوتاهی را در شبکه اجتماعی TikTok منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد حین توسعه نقشه بازی GTA 6 ضبط شده است. این ویدیو مناطقی از شهر Vice City را نشان می‌دهد که دوربین بازی در آن آزادانه حرکت می‌کند. در ویدیو چیز زیادی از گیم پلی GTA 6 مشخص نشد، اما طرفداران با مقایسه این ویدیو و ویدیوهای لو رفته قبلی شباهت‌هایی را میان ساختمان‌ها و مکان‌های این دو پیدا کردند.

 

علاوه بر ویدیو منتشر شده اطلاعات دیگری از مپ GTA 6 نیز فاش شده است. طبق این اطلاعات نقشه GTA 6 دو برابر نقشه GTA V خواهد بود. مپ GTA VI شامل سه شهر بزرگ، چهار شهر فرعی و یک دریاچه بزرگ در مرکز نقشه خواهد بود. این افشاکننده ادعا می‌کند که 70 درصد از ساختمان‌های بازی قابل ورود هستند و این مسئله نشانگر جزئیات خارق‌العاده در نقشه GTA 6 است.

این منبع اطلاعاتی دوست فرزند کارگردان هنری بازی، آقای آرون گاربوت، است و چندان منبع قابل استنادی به حساب نمی‌آید. اما حساب توییتری GTA 6 Trailer Countdown گفته که حساب TikTok این افشاکننده پس از انتشار این اطلاعات حذف شده است. البته این حساب توییتری گفته که احتمال جعل هویت و فیک بودن اطلاعات نیز وجود دارد.

Rockstar Games فعلا واکنشی نسبت به این اطلاعات نداشته است. از این رو بهتر است فعلا اطلاعات فاش شده درباره نقشه GTA 6 را در حد یک شایعه بدانیم. اما همین شایعات نیز هیجان و شوق معرفی بازی را بیش از پیش می‌کنند. اولین تریلر بازی GTA 6 روز سه‌شنبه ساعت 17:30 منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود این بازی برای پاییز 2024 آماده عرضه شده و پیش‌فروش آن پس از انتشار تریلر آن آغاز شود.

نقشه GTA 6

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این موضوع چیست؟ آیا بازی GTA 6 می‌تواند صنعت دنیای گیم را متحول کند؟ حتما دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر