;
coinex

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر ؛ معرفی عناوین برتر مولتی پلیر در سبک‌های مختلف

بازی‌های مولتی پلیر فقط شامل عناوین شوتر نمی‌شوند. در این مطلب، بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر را در سبک‌های مختلف به شما معرفی می‌کنیم.

اگر یک سیستم معمولی به همراه اینترنت پرسرعت دارید، بازی‌های آنلاین می‌توانند برای شما سرگرم‌کننده باشند. شاید در بسیاری از بازی‌های خطی و بخش داستانی، گرافیک و جلوه‌های بصری بازی اهمیت زیادی داشته باشند، اما در بسیاری از عناوین مولتی پلیر برای جذاب‌تر شدن بازی نیازی به گرافیک فوق‌العاده نیست و یک فضای ساده با یک گیم‌پلی روان می‌تواند گیمرها را برای مدت طولانی سرگرم کند.

همان‌طور که می‌دانید، برای اجرای اکثر بازی‌‌های AAA به سیستم قدرتمندی نیاز دارید، با این‌حال، جهت تجربه بهترین بازی های مولتی پلیر برای PC به سخت‌افزار قدرتمندی نیاز ندارید و با یک کامپیوتر معمولی می‌توانید از بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر لذت ببرید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

زمانی که از گیم‌های مولتی پلیر صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که مخاطب به آن فکر می‌کند، بازی‌های شوتر اول شخص هستند که در آن‌ها هدفی جز کشتن اعضای تیم حریف ندارید؛ اما بهترین بازی های مولتی پلیر برای پی سی فقط به یک ژانر محدود نمی‌شوند و برای هر گیمری یک بازی آنلاین مناسب می‌توانید پیدا کنید.

بازی های کامپیوتری
بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

اگر می‌خواهید با سایر بازیکنان در سراسر جهان یا به همراه دوستان صمیمی خود یک بازی جنگی، استراتژیک، ترسناک، شوتر و… را تجربه کنید، بهترین بازی های چندنفره کامپیوتر را که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، بررسی کنید.

World of Tanks

بازی های کامپیوتری

با این‌که حدود 10 سال از زمان انتشار World of Tanks می‌گذرد، همچنان یکی از جذاب‌ترین گیم‌های آنلاین است و می‌توانیم از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی های مولتی پلیر برای PC یاد کنیم. World of Tanks یک بازی PvP رایگان است و به‌خاطر سرورهای شلوغ، هر زمانی که تمایل داشته باشید می‌توانید به نبرد با سایر بازیکنان بپردازید و برای پیدا کردن سایر بازیکنان، نیازی نیست که مدت طولانی در لابی بازی منتظر بمانید.

به‌لطف سیستم بازی می‌توانید از روش‌های استراتژیک یا نبردهای مستقیم حریف خود را شکست دهید. همچنین، با پیروزی در نبردها و پیش‌روی در بازی، می‌توانید به بیش از 600 تانک مختلف دسترسی پیدا کنید. شاید World of Tanks در ابتدا خیلی ساده و کسل‌کننده به‌نظر برسد، اما بعد از آشنا شدن با گیم‌پلی و سیستم بازی، متوجه می‌شوید که World of Tanks در‌واقع دنیای پیچیده‌ای دارد و روز‌به‌روز می‌توانید نکات جدیدی را در این بازی کشف کنید.

War Thunder

بازی های آنلاین رایگان
بازی های آنلاین رایگان

War Thunder یکی دیگر از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر 2023 است که بازیکنان در آن با استفاده از وسایل نظامی نبرد می‌کنند. البته جنگ‌ها در War Thunder فقط به خشکی‌ها محدود نمی‌شود و بازیکینان با استفاده از جت‌ها و ناوهای جنگی در آسمان و دریا نیز یکدیگر را درهم می‌کوبند. این بازی به صورت کاملا رایگان قابل دانلود است و از نظر کیفیت، بالانس بودن و تنوع وسایل نقلیه نظامی، یکی از بهترین بازی های چندنفره کامپیوتر است. البته در شروع بازی فقط به تعداد محدودی از هواپیماها و وسایل نقلیه زمینی دسترسی دارید که احتمالا در بازی‌های مربوط به جنگ جهانی دوم با آن‌ها آشنا شده‌اید.

مهم‌ترین دلیلی که باعث متمایز شدن War Thunder از سایر رقبا می‌شود، شبیه‌سازی فوق‌العاده جذاب نبرد و جزییات آن است. یک نبرد تن‌به‌تن یا همان 1v1 در این بازی به عوامل مختلفی ازجمله ضخامت زره، زاویه زره، جنس، اندازه و… وسیله نقلیه بازیکن بستگی دارد و فاصله شلیک می‌تواند مشخص کند که هدف شما نابود می‌شود یا همچنان به مبارزه ادامه می‌دهد. همچنین، هر وسیله نقلیه نظامی نقاط ضعفی دارد که با شناختن آن‌ها می‌توانید به راحتی در جنگ پیروز شوید.

در مجموع، مبارزه‌های جذاب و تعداد بی‌شماری از وسایل نقلیه با خصوصیات مختلف باعث می‌شود که War Thunder برای مدت طولانی، جذابیت خود را ازدست ندهد و به‌عنوان یکی از بهترین بازی های چندنفره کامپیوتر شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های جهان

بهترین بازی های زامبی

Party Animals

بهترین بازی های انلاین برای کامپیوتر

اگر به‌دنبال یکی از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر 2023 هستید که تجربه جدیدی را برای شما رقم‌بزند، Party Animals همان بازی است که نیاز دارید. Party Animals گیم‌پلی ساده و جذابی دارد و فیزیک بازی برای هرکاربری بامزه خواهد بود. اگر تاکنون گیم‌پلی این بازی را ندیده‌اید، باید گفت که Party Animals ترکیبی از Gang Beasts با فضای بامزه Fall Guys است.

در این بازی می‌توانید با رقیبان خود در 20 مرحله مختلف به رقابت بپردازید. Party Animals به شما اجازه می‌دهد با دست خالی یا ابزار مختلفی که در محیط وجود دارد به سایر رقبای خود حمله کنید یا از تله‌های مختلف برای ایجاد اخلال در کار حریف بهره ببرید. باوجود تمام این جنگ‌ها و راه‌های مختلف برای حمله به سایر بازیکنان، Party Animals فضایی بسیار بامزه و خنده‌دار دارد. نسخه دمو این عنوان در سال 2020 عرضه شد و نخسه اصلی بازی، ‌به‌تازگی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

Dead by Daylight

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر
بازی های کامپیوتری

اگر به ژانر ترسناک علاقه دارید و می‌خواهید یکی از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر 2023 را در این سبک تجربه کنید، توصیه می‌شود که Dead by Daylight را نصب کنید. این بازی به صورت 4v1 انجام می‌شود و در یک نقشه نسبتا بزرگ، 4 بازیکن در نقش قربانیان، باید از چنگ پلیر دیگر که نقش یک قاتل یا هیولا را ایفا می‌کند فرار کنند. نکته قابل توجه درباره این بازی، به‌روزرسانی‌های متعددی است که تاکنون برای Dead by Daylight عرضه شده است. همچنین، با اضافه شدن شخصیت‌های مشهور سایر بازی‌ها و دنیای سینما، تعداد پلیرهای این بازی نیز افزایش پیدا کرده و فضای گیم برای بازیکنان قدیمی همچنان تازگی دارد.

با این‌که تاکنون بازی‌های محتلفی در سبک Dead by Daylight برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده، اما Dead by Daylight می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین بازی های چندنفره کامپیوتر تجربه جدید را برای شما به ارمغان آورد. در مجموع، شاید فکر کنید که تعقیب‌وگریزها در Dead by Daylight بعد از مدتی برای بازیکنان قدیمی تکراری شود، اما برای فرار کردن از دست قاتل‌ها یا شکار کردن قربانیان، باید مهارت‌های کافی را کسب کنید و با نقشه‌های مختلف بازی آشنا شوید. به همین جهت، می‌توان گفت که Dead by Daylight فقط یک تعقیب‌وگریز ساده نیست و به‌راحتی باعث کسل شدن گیمرها نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های فکری آیفون

بهترین بازی های آیفون 2023

Valorant

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

Valorant برای طرفداران فورتنایت و گیمرهایی که به‌دنبال بازی هایی شبیه فورتنایت برای کامپیوتر هستند انتخاب مناسبی خواهد بود. البته شباهت این گیم با فورتنایت بیشتر به جلوه‌های بصری و گرافیک مربوط می‌شود، درحالی که اساس بازی بیشتر به کانتر استرایک شبیه است. بازیکنان در دو تیم پنج نفره وظیفه دفاع یا حمله را برعهده دارند و در ابتدای هر راند می‌توانند اسلحه خریداری کنند.

با این‌که سیستم بازی برای گیمرهای کانتر استرایک چندان جدید نیست، اما حضور کاراکترهای مختلف با قدرت‌های منحصربه‌فرد باعث می‌شود که گیم‌پلی بازی کاملا متحول شود. هرکدام از کاراکترهای Valorant نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند و در هر شرایطی نمی‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند. بنابراین، کار تیمی و استفاده از استراتژی‌های مختلف در Valorant اهمیت زیادی دارد. البته، برنده شدن در بازی فقط به انرژی‌های کاراکترها بستگی ندارد و بازیکنان باید مهارت زیادی در استفاده از اسلحه‌ها داشته باشید. بنابراین، می‌توان گفت که Valorant از نظر استفاده از قدرت کاراکترها و اسلحه، کاملا بالانس است.

Destiny2

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر 2023
بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

فرقی ندارد که به بازی‌های PvE یا PvP علاقه دارید یا این‌که می‌خواهید هر دو شیوه بازی را تلفیق کنید و به صورت PvPvE به تجربه یک بازی مولتی پلیر بپردازید، در هر صورت Destiny2 یکی از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر 2023 است که از تجربه آن با دوستان خود یا سایر بازیکنان لذت‌ می‌برید. توجه داشته باشید که این بازی در سال 2017 برای کامپیوتر عرضه شد و از زمان انتشار تاکنون، به‌عنوان یکی از بهترین بازی های مولتی پلیر برای کامپیوتر شناخته می‌شود.

می‌توان گفت که هدف اصلی گیمرها در Destiny2 لوت کردن و به‌دست آوردن سلاح‌ها و زره‌های قدرتمند است. پلیرها می‌توانند با شکست دادن مینی‌باس‌های و پیروزی در نبردهای PvP ابزار بهتری دریافت کنند. در مجموع، Destniy2 یک ماجراجویی تقریبا بی‌پایان برای قدرتمندتر شدن در جهان بازی است و می‌توان گفت که یکی از بهترین بازی های آنلاین رایگان برای کامپیوتر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

بهترین بازی های موبایلی 2023

Apex Legends

بازی های کامپیوتری

باتوجه به گیم‌پلی بسیار روان و سریع و گان‌پلی بسیار لذت‌بخش، Apex Legends یکی از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر 2023 است که هر گیمری را به خود وابسته می‌کند. Apex Legends یک بازی بسیار جذاب در سبک بتل‌رویال است که در سال 2019 بدون تبلیغات قبلی و بازاریابی به صورت رایگان در دسترس گیمرها قرار گرفت. با این‌که حدود 4 سال از زمان انتشار این شاهکار می‌گذرد، اما به‌لطف آپدیت‌های منظم، اضافه شدن کاراکترهای جدید، سلاح‌های مختلف، ارائه حالت‌های مختلف بازی و تغییر نقشه‌ها، هیچ‌گاه از تجربه این عنوان خسته نمی‌شوید.

ازجمله نوآوری‌های Apex legend در سبک بتل‌رویال، می‌توان به امکان بازگرداندن هم تیمی‌ها به میدان نبرد و پینگ کردن دقیق اشاره کرد. برای پیروز شدن در نبردهای Apex Legends چاره‌ای جز همکاری با اعضای تیم ندارید، اما امکان دارد که گاهی اوقات تمایل نداشته باشید که با میکروفون با سایر هم‌تیمی‌های خود صحبت کنید، در این شرایط می‌توانید از سیستم پینگ کردن بی‌نقص بازی بهره ببرید و سایر اعضای تیم را از لوت‌ها، مکان دشمن، مقصد بعدی و… باخبر کنید. در مجموع، اگر می‌خواهید یکی از بهترین بازی های آنلاین رایگان برای کامپیوتر را تجربه کنید، توصیه می‌شود که در اولین فرصت Apex Legends را دانلود کنید.

Fall Guys

بهترین بازی های آنلاین رایگان
بهترین بازی های آنلاین رایگان

Fall Guys یکی دیگر از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر است که با فضای بامزه و گیم‌پلی ساده خود، برای تمام گیمرها با هر سلیقه جذاب حواهد بود. در Fall Guys هدف اصلی بازیکن ازبین بردن سایر رقبا نیست، درواقع هر بازیکن باید مراحل را در کنار سایر رقبا طی کند. در این عنوان بازیکنان در چند مرحله مختلف به رقابت می‌پردازند که در هر مرحله برای برنده شدن باید به صورت تیمی یا انفرادی بازی کنید و بعد از اتمام مرحله، بازیکنان بازنده از بازی حذف می‌شوند و این روند تا زمانی که فقط یک بازیکن باقی بماند ادامه دارد.

Fall Guys ازجمله بازی‌های پیچیده نیست که برای آشنایی با گیم‌پلی و استراتژی‌های بازی به زمان زیادی نیاز داشته باشید. در Fall Guys فقط به سه کلید برای حرکت، پرش و گرفتن اجسام نیاز دارید. البته همبن گیم‌پلی ساده در کنار فضای بامزه و خنده‌دار Fall Guys، می‌تواند بازیکنان را برای مدت طولانی سرگرم کند. نکته دیگری که از تکراری شدن Fall Guys جلوگیری می‌کند، آپدیت‌های بازی است که از زمان رایگان شدن این عنوان، به صورت منظم‌تری منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شوتر اندروید

بهترین بازی های اکشن موبایلی

Dota2 یا League of Legends

بهترین بازی های آنلاین برای PC

MOBA یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی است که عناصر اکشن، استراتژی و نقش‌آفرینی را باهم ترکیب می‌کند. دوتا 2 و لیگ آف لجندز ازجمله بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر هستند، اما باتوجه به شباهت‌های Dota2 و League of Legends، دلیلی ندارد که هر دو بازی را به صورت هم‌زمان روی سیستم خود نصب کنید. البته، مکانیک دوتا 2 و لیگ آف لجندز و آیتم‌های موجود در بازی متفاوت است، اما تجربه بخش مولتی پلیر تقریبا یکسان خواهد بود.

لیگ آف لجندز و دوتا 2 به‌خاطر رقابت‌های جهانی حساس که با جوایز نقدی هنگفت و بینندگان زیای همراه است، از دیدگاه بسیاری از گیمرها به‌عنوان بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر شناخته می‌شوند. فینال رقابت‌های جهانی League of Legends در سال 2019 بیش از 4 میلیون بیننده داشت و در همان سال، جایزه 34 میلیون دلاری به برنده Dota2 اختصاص یافت. در مجموع، هر دو عنوان بسیار جذاب و اعتیادآور هستند و می‌توانند شما و دوستانتان را برای مدت طولانی، سرگرم کنند.

Left 4 Dead 2

بهترین بازی های مولتی پلیر برای PC
بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر 2023

استودیوهای بازی‌سازی مختلفی تلاش کرده‌اند یک بازی Co-Op زامبی محور اول شخص به‌خوبی Left 4 Dead را خلق کنند، اما در این سبک هیچ عنوانی به خوبی Left 4 Dead قلب مخاطب را تسخیر نمی‌کند. به همین جهت می‌توانیم Left 4 Dead 2 را یکی از بهترین بازی های آنلاین PC خطاب کنیم. Left 4 Dead گیم‌پلی روان و ساده‌ای دارد که امتحان خود را در طول زمان پس‌داده است.

Left 4 Dead 2 در سال 2009 برای دانلود در استیم قرار گرفت و تاکنون که حدود 14 سال از زمان انتشار آن می‌گذرد، همچنان آپدیت‌های جدید دریافت می‌کند. یکی از نقطه قوت‌های Left 4 Dead 2، زیاده‌روی نکردن در استفاده از مکانیک‌های عجیب‌وغریب است که گیم‌پلی بازی را کاملا مختل می‌کنند. Left 4 dead 2 را می‌توانید به صورت آنلاین با 2 الی 8 بازیکن دیگر تجربه کنید. این عنوان حالت‌های مختلفی مانند Survival، Campaign، Versus و Scavenge را برای بازی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید 2023

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

Overwatch 2

بهترین بازی های آنلاین رایگان

در ادامه فهرست بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر با Overwatch2 روبه‌رو می‌شویم که نام آن برای تمام گیمرها آشنا است. Overwatch2 با گیم‌پلی جذاب و ارائه کاراکترهای مختلف موفق شد که توجه تمام گیمرهای حرفه‌ای و حتی افرادی که فقط برای تفریح کردن بازی های کامپیوتری را تجربه می‌کنند را به خود جلب کند. برای پیروز شدن در این بازی شوتر اول شخص، فقط استفاده درست از قدرت‌ کاراکترها و تیراندازی دقیق کافی نخواهد بود. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنید، باید با سایر اعضای تیم خود کاملا هماهنگ باشید.

Overwatch2 بیشتر شبیه به ادامه عنوان قبلی Overwatch است که در سال 2016 عرضه شد. البته، بلیزارد در Overwatch2 تغییراتی جهت بهبود تجربه بازی ارائه کرده که ازجمله آن‌ها می‌توان به کاهش تعداد بازیکنان هر تیم از 6 نفر به 5 نفر اشاره کرد. به صورت کلی، Overwatch2 یکی از بهترین بازی های آنلاین رایگان برای PC است که می‌توانید به همراه دوستان خود تجربه کنید. Overwatch نیز مانند سایر بازی های آنلاین رایگان، از بتل‌پس و خریدهای درون برنامه پشتیبانی می‌کند.

Counter-Strike 2

بهترین بازی های مولتی پلیر برای پی سی
بهترین بازی های آنلاین رایگان

غیرممکن است درباره بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر صحبت کنیم و نامی از عنوان خاطره‌انگیز Counter-Strike 2 نبریم. خالی از لطف نیست به این نکته اشاره کنیم که برخی از اسکین‌ها و پوسته‌های مختلف این بازی با مبلغ هنگفتی به فروش می‌رسند و در بسیاری از سایت‌های تجاری شاهد خرید و فروش اسکین‌های این بازی هستیم. همچنین، از Counter-Strike می‌توانیم به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های الکترونیک یاد کنیم که به برندگان مسابقات حهانی آن، جوایز گران‌بهایی تعلق می‌گیرد.

از همان نسخه اول Counter Strike تا جدیدترین نسخه آن یعنی CS2، اساس بازی تغییری نکرده است. بازیکنان در دو تیم روبه‌روی هم قرار می‌گیرند که هدف یکی از تیم‌ها بمب‌گذاری یا گروگان‌گیری است، درحالی که تیم مقابل باید بمب را خنثی کند یا گروگان‌ها را نجات دهد. Counter-Strike 2 درواقع یک نسخه پرزرق‌وبرق‌ از Counter Strike: Global Offensive است که در یک پوسته جدید به گیمرها ارائه می‌شود و از نظر گیم‌پلی تفاوت چندانی با نسخه قدیمی خود ندارد.

اگر از گیمرهای قدیمی هستید و لحظات خوشی را با CS: GO سپری کردید، Counter-Strike 2 می‌تواند برای شما یادآور لحظات خوش گذشته باشد. البته تنها دلیل محبوبیت این عنوان نوستالژی بودن آن نیست و 2 Counter-Strike به‌لطف گیم‌پلی جذاب و رقابت‌های نفس‌گیر، می‌تواند به بازی موردعلاقه گیمرهای جدید تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی‌های زامبی PS4 

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ 

Warzone 2

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

بعد از محبوب شدن بازی هایی شبیه فورتنایت برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی، بسیاری از استودیوهای بازی‌سازی تصمیم گرفتند که عناوین بتل‌رویال را برای جذب پلیرها توسعه‌دهند. درواقع Warzone نسخه بتل‌رویال کالاف آف دیوتی است که در پلتفرم‌های مختلف به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود و به‌عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین رایگان برای PC شناخته می‌شود. مانند سایر عناوین بتل‌رویال، برای شروع بازی با یک هواپیما وارد نقشه بازی می‌شوید و بعد از فرودآمدن در قسمت‌های مختلف نقشه، خود را با سلاح‌ها و ابزار مختلف موجود در خانه‌ها و لوت‌باکس‌ها مجهز می‌کنید و سایر رقبا را ازبین می‌برید.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت Warzone، آپدیت‌های منظم آن است که از تکراری شدن بازی جلوگیری می‌کند. در نظر داشته باشید که حجم به‌روزرسانی‌های Warzone بسیار سنگین‌تر از آپدیت‌هایی است که در سایر بازی‌ها مشاهده می‌کنیم و همین آپدیت‌های سنگین، می‌تواند برای گیمرهایی که به اینترنت نامحدود و پرسرعت دسترسی ندارند، چالش برانگیز باشد.

Rainbow Six Siege

بازی های کامپیوتری
بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

اگر می‌خواهید یکی از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر را در سبک شوتر اول شخص با سیستم و گیم‌پلی جدید تجربه کنید، توصیه می‌شود که Rainbow Six Siege را دانلود کنید. اکثر بازی‌های شوتر فقط به گان‌پلی تکیه می‌کنند یا در بهترین حالت، با اضافه کردن قابلیت‌های مختلف به کاراکترها تلاش می‌کنند که نبردها را کمی جذاب‌تر کنند، البته اضافه شدن قدرت‌های مختلف به کاراکترها، فضای گیم را کمی فانتزی می‌کند و بازی از حالت واقع‌گرایانه خارج می‌شود.

Ubisoft با انتشار Rainbow Six Siege تلاش کرده که یک تجربه واقع‌گرایانه از جنگ‌های راه نزدیک را در ابعاد کوچک و مکان‌های سرپوشیده برای گیمر به ارمغان آورد. در این بازی می‌توانید از ابزارهای مختلف برای شکستن یا سوراخ کردن درها یا دیوارها بهره ببرید. مانند Counter Strike، بازیکنان در دو تیم دفاع و حمله قرار می‌گیرند، با این تفاوت که هر تیم اپراتورهای مخصوص به خود را دارند که هرکدام از آن‌ها از قابلیت‌ها و سلاح‌های ویژه‌ای پشتیبانی می‌کنند.

برای پیشرفت در لیگ‌های Rainbow Six و رسیدن به سطح‌های حرفه‌ای بازی، علاوه‌بر هدف‌گیری دقیق، باید با استراتژی‌ها، ویژگی‌های مختلف اپراتورها، نقشه‌ها و… به خوبی آشنا شوید. از زمان انتشار این عنوان حدود 8 سال می‌گذرد، اما به‌خاطر به‌روزرسانی‌های منظم که شامل اپراتورها، سلاح‌ها و اسکین‌های جدید می‌شود، Rainbow Six Siege تا این لحظه برای طرفداران سبک شوتر اول شخص جذابیت خود را حفظ کرده و همچنان یکی از بهترین بازی های آنلاین PC است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

Fortnite

بهترین بازی آنلاین رایگان برای PC

برای پلیرهای قدیمی فورتنایت که مدت زیادی این بازی را تجربه کرده‌اند و اکنون به‌دنبال بازی هایی شبیه فورتنایت برای کامپیوتر هستند، چند عنوان جذاب را معرفی کردیم؛ با این‌حال هیچ کدام از بازی‌های معرفی شده نمی‌توانند جایگزین همیشگی فورتنایت شوند. فورتنایت نیز ازجمله بازی های رایگان برای کامپیوتر است که درآمد خود را از خریدهای درون برنامه کسب می‌کند. بدنیست به این نکته اشاره کنیم فورتنایت اولین گیمی بود که بتل پس را به دنیای گیم معرفی کرد و سایر کمپانی‌ها نیز این ایده را از اپیک گیمز کپی‌برداری کرده‌اند.

بیش از 5 سال از زمان عرضه فورتنایت می‌گذرد و با مقایسه سیزن‌های اول بازی با سیزن‌های جدید آن، متوجه تغییرات چشمگیری در گرافیک و گیم‌پلی بازی می‌شوید. می‌توان انتظار داشت که روند پیشرفت فورتنایت در آینده نیز متوقف نشود و در سال‌های پیش‌رو، این عنوان نسبت به چیزی که امروزه شاهد آن هستیم کاملا متحول شود. در مجموع، اگر به‌دنبال یکی از بهترین بازی های کامپیوتری هستید که هیچ‌گاه کسل‌کننده و تکراری نشود، فورتنایت بهترین گزینه خواهد بود.

جمع‌بندی

در این فهرست، تعدادی از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر را به شما معرفی کردیم که با یک سیستم معمولی، می‌توانید از تجربه آن‌های لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین بازی آنلاین سبک شوتر اول شخص کدام است؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید سلیقه مخاطب را در‌ نظر داشته باشیم. برخی از گیمرها به بازی‌های واقع‌گرایانه علاقه دارند و هر عنوانی که بتواند مبارزه با سلاح‌های گرم را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد، ترجیح می‌دهند. اگر شما هم به جنگ‌های واقع‌گرایانه علاقه دارید، Rainbow Six Siege بهترین شوتر اول شخص خواهد بود. البته باید درنظر داشته باشید که سرعت گیم‌پلی Rainbow Six نسبت به اکثر بازی‌های شوتر کمتر است و گاهی اوقات، صبر بازیکن می‌تواند نتیجه نبرد را مشخص کند. از سوی دیگر، بسیاری از گیمرها، بازی‌هایی با گیم‌پلی سریع و هیجانی را به دیگر عنوان‌ها ترجیح می‌دهند. در صورتی که می‌خواهید اوج هیجان را در یک بازی شوتر اول شخص تجربه کنید، Apex Legends بهترین گزینه خواهد بود.

بهترین بازی استراتژیک برای PC کدام است؟

League of Legends و Dota2 ازجمله بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: PCGamesN

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر