;
coinex

گوگل به‌زودی پیش‌نمایش هوش مصنوعی جمینای را به نمایش می‌گذارد

بر اساس برخی گزارش‌ها گوگل تصمیم دارد پیش‌نمایش هوش مصنوعی جمینای خود تا چند روز آینده به دید عموم بگذارد؛ این درحالی‌ست که قبلا گفته شده بود گوگل پیش نمایش Gemini را تا اوایل 2024 به تعویق خواهد انداخت.

به گزارش منتشر شده در وب سایت اینفورمیشن، گوگل تصمیم به لغو برگزاری رویدادهای حضوری برای معرفی مدل هوش مصنوعی جدید خود به نام جمینا گرفته و طی روزهای آینده، یک نمایش مجازی از این ابزار قدرتمند را ارائه خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پیش نمایش هوش مصنوعی جمینای

Gemini, یکی از پروژه‌ها‌ی بزرگ هوش مصنوعی گوگل است که برای مقابله با مدل ChatGPT از شرکت OpenAI آماده می‌شود. این مدل می‌تواند قوی‌تر از مدل GPT-4 باشد. به گفته‌ی مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای، رویدادهایی که مربوط به معرفی این مدل بود با هدف بهینه‌سازی‌های بیشتری بر روی Gemini به تأخیر اتفاق افتاده است.

گوگل به‌زودی پیش‌نمایش هوش مصنوعی جمینای را به نمایش می‌گذارد
پیش‌نمایش هوش مصنوعی جمینای

با توجه به فشار زیادی که بر روی گوگل وارد شده تا از رقبا در حوزه هوش مصنوعی عقب نماند، این پیش‌نمایش مجازی می‌تواند کمک بزرگی برای او تلقی شود. سال گذشته، گوگل پس از موفقیت چشمگیر ChatGPT، به‌سرعت رویدادی برگزار کرد تا از ابزارهای هوش مصنوعی جدیدش پرده بردارد، اما آن رویداد محتوای خاصی نداشت.

ما باید بررسی کنیم که پیش‌نمایش چه شرایطی را ارائه می‌دهد و چه اطلاعاتی را درباره مدل هوش مصنوعی چندوجهی جمینای به ما ارائه می‌دهد. این مدل قادر است تصاویر، صدا و متن را همزمان پردازش کند.

در ماه‌های گذشته، گوگل سعی کرده است تا امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی را در محصولات خود پیاده کند. اما چت‌بات‌هایش چندان موفق عمل نکرده و نتوانستند توجه کاربران را جلب کنند. ChatGPT همچنان نام برتری در این زمینه است، اما گوگل امیدوار است که با جمینای، بتواند بهترین پاسخ را ارائه دهد و رقبا را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نمایش زود هنگام پیش‌نمایش هوش مصنوعی جمینای چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر