coinex
راهنمای خرید تکراتو

فایل های برخی از کاربران گوگل درایو حذف شد؛ گوگل در حال بررسی است

برخی از کاربران گوگل درایو گزارش داده‌اند فایل‌هایی که روی فضای ابری این برنامه سیو کرده‌ بودند، پاک شده است. گوگل در حال بررسی این اتفاق است.

برخی از کاربران Google Drive مدعی شده‌اند که برخی از فایل‌هایشان که بر روی سرویس ابری گوگل درایو ذخیره کرده‌ بودند، ناپدید شده است. گوگل نیز وجود این مشکل را تائید کرد و گفت این مشکل تنها برای تعدادی از کاربران Google Drive در دسکتاپ پیش آمده است. طبق گفته این غول تکنولوژی، اتفاق رخ داده به مشکل سینک‌کردن نسخه‌های 84.0.0.0 تا 84.0.4.0 دسکتاپ گوگل درایو مرتبط است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فایل های برخی از کاربران گوگل درایو حذف شد ؛ علت چیست؟

یکی از کاربران مدعی شده فایل‌های وی از ماه مه به‌بعد (اردیبهشت‌ماه 1402) ناپدید شده‌اند. به نظر می‌رسد این مشکل تنها به یک نفر اختصاص ندارد و کاربران دیگری نیز به همین مشکل برخورده‌اند.

آنها به پشتیبانی گوگل پیام دادند و تیم پشتیبانی از طریق یک فرایند بازیابی اطلاعات، ازجمله تلاش برای بک‌آپ گرفتن و بازیابی پوشه‌ای به نام DriveFS، این کاربران را راهنمایی کردند؛ اما به نتیجه‌ای ختم نشد.

فایل های برخی از کاربران گوگل درایو حذف شد؛ گوگل در حال بررسی است

تاکنون، آمار کسانی که این مشکل را دارند 192 نفر اعلام شده است و گفته شده حتی یک کارشناس IT هم نتوانسته هیچ ردی از فایل‌ها پیدا کند. تیم پشتیبانی گوگل به کاربران هشدار داده‌اند به هیچ وجه روی «disconnect account» در گوگل درایو دسکتاپ کلیک نکنند و همچنین برنامه‌ای را که در آدرس زیر قرار دارد، حذف یا جابه‌جا نکنند:

کاربران ویندوز: USERPROFILE/AppData/Local/Google/DriveFS

کاربران مک: Library/Application Support/Google/DriveFS

همچنین تیم پشتیبانی از کاربران خواسته یک نسخه پشتیبان از پوشه برنامه را در جای دیگری نگه دارند. این اتفاق می‌تواند نشانه‌ای باشد که حتی سرورهای ابری نیز نمی‌توانند ایمن‌بودن جای فایل‌های شما را تضمین کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نگرانی کشورها در حوزه هوش مصنوعی و تدوین این توافق‌نامه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: theregister

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر