coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ماشین ظرفشویی پرطرفدار بین مردم

در دهه‌های اخیر استفاده از ماشین ظرفشویی به قدری با زندگی روزمره افراد عجین شده است که کمتر کسی تمایل به شست و شوی دستی ظروف نشان می‌دهد. این دستگاه پرکاربرد نقش بسیار مهمی در صرفه جویی زمان و انرژی دارد؛ بنابراین اصلا نیازی نیست زمان زیادی را جهت شستن ظروف صرف کنید و حتی با ایستادن طولانی مدت به ستون فقرات خود آسیب بزنید.

در واقع پس از قرار دادن ظروف و قرص شوینده در محفظه‌های مربوطه فقط کافیست دکمه مخصوص برنامه شست و شو را فشار دهید تا پس از مدت زمان مشخصی ظرف‌های خود را کاملا تمیز تحویل بگیرید‌. در طول مدت شست و شوی ماشین طرفشویی، به راحتی می‌توانید به سایر کارهای روزمره خود بپردازید. چه چیزی بهتر از این؟

سهولت در زندگی با ماشین ظرفشویی

یکی از دغدغه‌های بسیار مهم افراد خانه دار در مهمانی‌ها، کوهی از ظرف‌های کثیفی است که در سینک آشپزخانه انبار می‌شوند. اما با وجود چنین دستگاهی، بار بزرگی از دوش شخص برداشته خواهد شد. قطعا تکنولوژی ساخت لوازم خانگی تاثیر بسیار مثبتی در آسان تر شدن زندگی انسان گذاشته است.

در صنعت تولید ماشین ظرفشویی نام برندهای مختلفی به چشم می‌خورد؛ تعداد این برندها به حدی زیاد است که خریداران به راحتی توانایی انتخاب نخواهند داشت. به جرات می‌توان گفت در صنعت کالای آشپزخانه، ماشین ظرفشویی بوش یکی از محبوب ترین کالاها به شمار می‌رود، آمار فروش سالیانه برندهای مختلف ماشین ظرفشویی به وضوح این ادعا را اثبات می‌کند‌.

قدرت فوق العاده و طراحی بی نظیر بدنه جزو مهم‌ترین دلایلی هستند که این کالا را به پرطرفدارترین ماشین ظرفشویی بین مردم تبدیل کرده اند. البته اعتماد بالای مصرف کنندگان به برند قدیمی بوش نیز در این مقوله بی تاثیر نیست. به علت استقبال بالای خریداران از ماشین ظرفشویی بوش، مطلب امروز را به این کالا اختصاص داده ایم.

سهولت در زندگی با ماشین ظرفشویی

چه عواملی محبوبیت یک ماشین ظرفشویی را بین مردم افزایش می‌دهند؟

به طور حتم معروف بودن یک برند تنها عامل محبوبیت آن نیست؛ در واقع وجود ویژگی‌های خاصی در یک کالا مقدمه معروف شدن آن را فراهم می‌کند. آیا می‌دانید چه دلایلی باعث شده اند که درصد خرید ماشین ظروفشویی بوش بالاتر از سایر شرکت‌های سازنده باشد؟ در ادامه پاسخ این پرسش را مطرح می‌کنیم.

  • طراحی شکیل و تنوع استثنایی

اغلب خریداران به خصوص کسانی که در شرف خرید جهیزیه هستند، نسبت به شکل ظاهری وسایل خود حساسیت زیادی دارند؛ چرا که این‌ کالا یکی از آیتم‌های مهم آشپزخانه محسوب می‌شود. برند بوش نهایت ظرافت را در طراحی ظاهری تولیدات خود به کار گرفته است. اکثر مدل‌های بوش جزو لوکس ترین ماشین ظرفشویی موجود در بازار به شمار می‌روند.

  • ظرفیت مناسب محفظه داخلی

میزان گنجایش فضای داخلی دستگاه اولین عاملی است که سطح کارایی ماشین ظرفشویی را تعیین می‌کند. بدون شک اندازه گنجایش این محفظه برای تمامی خانواده‌ها یکسان نیست و این موضوع مستقیما به تعداد اعضای خانوار بستگی دارد. برند بوش با طراحی مدل‌های مختلف این امکان را برای شما فراهم کرده است که انتخابتان را دقیقا متناسب با تعداد افراد خانواده خود انجام دهید.

 

  • بهره مندی از چرخه‌های متنوع شست و شو

بسیاری اوقات بسته به نوع غذای مصرف شده، سطح کثیفی و میزان چربی ظروف با هم تفاوت دارد. بنابراین ممکن است ظروف دو وعده غذایی متوالی به برنامه‌های شست و شوی متفاوتی نیاز داشته باشند. این ماشین ظرفشویی باکیفیت به شما این امکان را می‌دهد که زمان شست و شو و سایر آیتم‌های مهم را خودتان انتخاب کنید.

  • بدنه ضد زنگ

این ماشین ظرفشویی استثنایی به شما اطمینان می‌دهد حتی در محیط مرطوب آشپزخانه نیز دچار زنگ زدگی نمی‌شود. فولادهای مقاومی که در ساخت این دستگاه به کار رفته است در طولانی مدت نیز تغییر رنگ نداده و هیچ اثر منفی در ظاهر آن‌ها به وجود نمی‌آید.

مهم ترین شروط خرید ماشین ظرفشویی

اگر تصمیم به خرید ماشین ظرفشویی بوش دارید باید به شما تبریک بگوییم؛ زیرا یکی از برندهای مطرح جهانی را انتخاب کرده اید. اما پس از انتخاب این برند نوبت به بررسی یک سری جزئیات می‌رسد که در این بخش توضیح خواهیم داد.

  • حتما به تعداد برنامه‌های شست و شوی مدل انتخاب شده توجه کنید. به‌طوری‌که زمان و نحوه شست و شو دقیقا باید متناسب با نوع نیاز شما باشد.
  • اگر نسبت به صدای ماشین ظرفشویی حساس هستید حتما سطح صدای مدل انتخابی را از فروشنده بپرسید. این ویژگی به طور معمول با واحد دسیبل مشخص می‌شود.
  • وجود یک سیستم ضد نشت در ماشین ظرفشویی یکی از مزیت‌های بزرگ آن محسوب می‌شود. در صورت عدم وجود این سیستم ممکن است دستگاه شما آب اضافی داخل محفظه را تشخیص ندهد. در چنین شرایطی نشت آب به موتور ماشین ظرفشویی آسیب می‌رساند؛ بنابراین سعی کنید نسبت به وجود این آیتم تاکید ویژه ای داشته باشید.
  • اگر جزو اشخاصی هستید که صرفه جویی در مصرف برق برایتان اهمیت زیادی دارد حتما به برچسب مصرف انرژی این کالا دقت کنید. بی تردید یک کالای برقی پرمصرف گزینه خوبی برای خرید نخواهد بود.
  • در صورتی که ظروف مورد استفاده شما از سایز متفاوتی برخوردار هستند پیشنهاد می‌کنیم مدلی را تهیه نمایید که سبدهای داخلی آن قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشند. در این صورت برای هر بار استفاده به راحتی می‌توانید ارتفاع هر سبد را متناسب با سایز ظرف‌ها تنظیم کنید.
  • اگر جزو خانواده‌های پرجمعیت هستید فقط باید به مدل‌های ایستاده فکر کنید. خرید مدل‌های رومیزی برای چنین خانواده‌هایی یک اشتباه بزرگ محسوب می‌شود. زیرا برای شستن تعداد بالای ظروف با ماشین ظرفشویی‌های رومیزی ناچار خواهید بود دستگاه را پشت سر هم روشن کنید که علاوه بر اتلاف وقت شما، امکان آسیب به موتور آن نیز وجود دارد.
  • وجود آیتمی به نام‌ شست و شوی بهداشتی یا ضد عفونی کننده در بسیاری از مدل‌های جدید ماشین ظرفشویی بوش دیده می‌شود. اما بهتر است با سوال از فروشنده نسبت به وجود این ویژگی اطمینان حاصل کنید.

انتخاب آگاهانه مساویست با یک خرید رضایت بخش

مسلما برای هیچ شخصی خوشایند نیست بعد از گذشت مدت کوتاهی پس از خرید ماشین ظرفشویی، تعدادی عیب و نقص در آن پدیدار شود. قطعا می‌دانید در حال حاضر هزینه‌های مربوط به تعمیر لوازم برقی بسیار بالا رفته است. در ضمن باید بدانید که برخی عیوب بزرگ به هیچ عنوان قابل تعمیر نبوده و فرد را ناچار به خرید مجدد می‌کنند.

متاسفانه در حال حاضر برخی متقلبین از محبوبیت برند‌های خوش نامی نظیر بوش سو استفاده کرده و اجناس برندهای بی اعتبار را جایگزین آن می‌کنند. در واقع این بزرگ ترین خطری است که در حین خرید شما را تهدید می‌نماید. چرا که در صورت خرید ماشین ظرفشویی فیک به هیچ عنوان مزایای تولیدات برند بوش را دریافت نخواهید کرد.

اما لازم است به شما مژده دهیم که وجود نمایندگی بوش در تهران و سایر نقاط کشور این مشکل را ریشه کن کرده است. این مراکز به عنوان نماینده‌های اصلی شرکت بوش در کشور فعالیت کرده و هیچ شکی نسبت به اصل بودن اجناس آن‌ها وجود ندارد؛ بنابراین همیشه سعی کنید مراجعه به نمایندگی‌ را به عنوان اولویت خود در نظر بگیرید.

سخن ‌پایانی

آیا پس از تحقیق و بررسی‌های طولانی هنوز هم نتوانسته اید ماشین ظرفشویی ایده آل خود را انتخاب کنید؟ هرگز جای نگرانی‌‌ وجود ندارد! همین حالا لیستی از ویژگی‌های مورد نظر خود را یادداشت کرده و به ما اعلام کنید. همکاران‌ ما در کوتاه ترین زمان ممکن، کاتالوگی از برترین مدل‌های جدید برند بوش را برای شما ارسال خواهند کرد. ارائه کامل ترین خدمات به شما عزیزان جزء کوچکی از وظایف مجموعه ما به حساب می‌آید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر