;
coinex

مشخصات کامل گلکسی A25 فایوجی فاش شد

اگرچه هنوز تا رونمایی رسمی سامسونگ از گوشی‌های میان رده و اقتصادی جدید فاصله داریم، اما امروز مشخصات کامل گلکسی A25 فایوجی فاش شده است.

گوشی هوشمند گلکسی A25 محصول مورد انتظار سامسونگ است که با اتصال فایوجی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی به بازار عرضه خواهد شد. اگرچه هنوز تاریخ رونمایی این گوشی مشخص نیست اما تاکنون طراحی و برخی از مشخصات آن فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کامل گلکسی A25 فایوجی

همان‌طور که گفته شد به لطف افشاگری‌های متعدد، تاکنون طراحی گلکسی A25 و شکل ظاهری آن کاملا فاش شده اما متاسفانه اطلاعات زیادی درباره مشخصات آن به طور قطع و با مستند ارائه نشده بود. اما خوشبختانه امروز وبسایت SamInsider مطالبی را بارگذاری کرده و لیستی از مشخصات کامل این گوشی را در اختیار خوانندگان قرار داده است.

مشخصات کامل گلکسی A25 فایوجی

به نظر می‌رسد که منبع اصلی این اطلاعات، وب‌سایت رسمی سامسونگ در ایتالیا است و شامل بسیاری از مشخصات و مطالبی می‌شود که از آن‌ها اطلاعی نداشته‌ایم. برای مثال سامسونگ تایید کرده که این گوشی هوشمند از یک پردازنده هشت هسته‌ای 5 نانومتری برخوردار خواهد بود. به همین دلیل حدس زده می‌شود که تراشه به کار رفته در این محصول، اگزینوس 1280 باشد.

علاوه بر این، اکنون با اطمینان می‌توانیم بگوییم که این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی Super AMOLED Infinity-U با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود که در بالای آن یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی داخل یک بریدگی قطره‌ای شکل قرار خواهد گرفت. در پنل پشتی گلکسی A25 نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

همچنین وجود باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 25 واتی تایید شده است. در آخر به گزینه‌های حافظه اشاره شده و ظاهرا این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. قابل ذکر است که ارتقای فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی امکان پذیر خواهد بود.

مسئله‌ای که هنوز به طور کامل شفاف نشده این است که این گوشی به هنگام عرضه، از اندروید 14 بهره می‌برد یا اندروید 13، اما مسلما حتی اگر آخرین ورژن سیستم عامل بر روی آن نصب نباشد، به‌روزرسانی اندروید را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کامل گلکسی A25 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر