;
coinex

بیش از 10 میلیون نفر به ایکس اضافه شدند؛ گام بزرگ برای بازگشت به اوج

طبق اخبار جدید مشخص شد که بیش از 10 میلیون نفر به ایکس اضافه شده‌اند. ظاهراً این آمار فقط به ماه دسامبر تعلق دارد و هردو کاربران عادی و پولی را شامل می‌شود.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که بیش از 10 میلیون نفر به ایکس در ماه مارس اضافه شدند. این در صورتی است که در ماه‌های گذشته شاهد مهاجرت بسیاری از کاربران و تبلیغ‌کنندگان از این شبکه اجتماعی بوده‌ایم و نمی‌توان آمار جدید را نکته‌ای مثبت دانست. از این رو شاید با سیاست‌های ایلان ماسک و یاکارینو اوضاع به روال سابق نزدیک‌تر شود.

بیشتر بخوانید: مدیران عامل متا، ایکس، تیک تاک، اسنپ و دیسکورد در مورد امنیت آنلاین کودکان در مقابل مجلس سنا شهادت خواهند داد

بیش از 10 میلیون نفر به ایکس اضافه شدند

لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس در زمانی که این شبکه اجتماعی با بحران از دست دادن تبلیغ‌کنندگان مواجه است، خبر از اضافه شدن 10 میلیون کاربر جدید به ایکس فقط در ماه دسامبر داد. البته وی مشخص نکرد که چه تعداد از این 10 میلیون نفر، کاربر عادی و چه تعداد کاربران اشتراکی هستند.

پیش‌تر ایلان ماسک، مالک ایکس به حمایت از یهودی‌ستیزی پرداخته بود. همین امر موجب تا شرکت‌های بزرگی همچون اپل، IBM، دیسنی و لاینز گیت اینترتیمنت این شرکت را ترک کرده و تبیلغات خود را به رقبای آن بسپارند.

ماسک پس از تأیید پستی که یهودیان را به نفرت‌پراکنی علیه سفیدپوشان و حمایت از مهاجرت انبوهی از اقلیت‌ها متهم می‌کرد، مورد تیغ تیز انتقادها قرار گرفت.

بیش از 10 میلیون نفر به ایکس اضافه شدند

اما ایکس اتهامات خود مبنی بر یهودی‌ستیزی را رد کرد و ماه گذشته بر علیه یک گروه فعال لیبرال به نام «مدیا مترز» بر سر گزارشی که مدعی شده بود تیلیغات برندهای بزرگی مانند اپل همراه با محتوایی منتشر است که «ادولف هیتلرو حزب نازی او را تبلیغ می‌کند» شکایت کرد.

گروه مترز نیز این شکایت را بی ارزش و با هدف ساکت کردن منتقدان ایکس توصیف کرد.

ایلان ماسک ماه گذشته نیز بازهم خبرساز شد و شرکت‌هایی که از پلتفرم ایکس کوچ می‌کنند را متهم کرد از او اخاذی می‌کنند و به تبلیغات‌کنندگان گفت: «بروید به جهنم.»

براساس گزارش تاینز، اسناد داخلی فاش شده ایکس نشان می‌دهد که این سبکه اجتماعی ممکن است تا آخر سال به دلیل مهاجرت تبلیغ‌کنندگان و کاهش شدید تبلیغات، درآمد 75 میلیون دلاری تبلیغات را از دست دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش تعداد کاربران ایکس چیست؟ آیا شبکه اجتماعی ایلاتن ماسک دوباره می‌تواند به اوج بازگردد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر