;
coinex

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی M34 فایوجی منتشر شد [+به‌روزرسانی OneUI 6.0]

انتشار آپدیت اندروید 14 برای گلکسی M34 فایوجی از کشور هند آغاز شد. به زودی این به‌روزرسانی در مناطق و کشورهای دیگر نیز منتشر خواهد شد.

همان‌طور که میدانید سامسونگ طی چند هفته گذشته به‌روزرسانی اندروید 14 و رابط کاربری OneUI 6 را به سرعت برای دستگاه‌های واجد شرایط در مناطق مختلف منتشر کرده است. اکنون، این برند کره‌ای در حال گسترش آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار خود برای گوشی‌های سری M گلکسی است. بر این مبنا، سامسونگ قصد دارد که به زودی اولین به‌روزرسانی نرم افزاری گلکسی M34 5G را رقم بزند. این گوشی میان رده حدود پنج ماه پیش (جولای) با رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 در هند عرضه شد و حالا دارندگان آن می‌توانند آپدیت One UI 6.0 و اندروید 14 را دریافت کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت اندروید 14 برای گلکسی M34 فایوجی

به‌روزرسانی اندروید 14 برای گلکسی M34 5G با میان‌افزار ورژن M346BXXUBWL1 ارائه می‌شود. این به‌روزرسانی به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و فعلا فقط در کشور هند عرضه شده، اما در چند روز آینده در سایر کشورها نیز در دسترس خواهد بود.

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی M34 فایوجی

حجم مورد نیاز برای دانلود این آپدیت حدود 2.27 گیگابایت است، بنابراین بهتر است که برای دانلود آن از وایفای استفاده کنید. این به‌روزرسانی شامل وصله‌های امنیتی نوامبر 2023 نیز می‌شود که حدود 75 نقص امنیتی کشف شده در نسخه قبلی نرم‌افزار را برطرف می‌کند.

اگر ساکن هند هستید و گوشی شما گلکسی M34 است، هم اکنون می‌توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات و سپس کلیک کردن بر گزینه‌های به‌روزرسانی نرم‌افزار، بررسی به‌روزرسانی‌ها، دانلود و نصب در صورت موجود بودن، این آپدیت را دریافت کنید. همچنین می‌توانید فایل آپدیت را جداگانه دانلود کرده و به صورت دستی نصب کنید. البته دنبال کردن این مسیر کمی دشوار است و برای انجام آن به یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز نیاز است.

قابل ذکر است که سامسونگ گلکسی M34 5G واجد شرایط دریافت چهار سال به‌روزرسانی است، بنابراین با به‌روزرسانی اندروید 14، سه آپدیت دیگر یعنی تا اندروید 17 را دریافت خواهد کرد.

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی M34 فایوجی

از میان قابلیت‌های بیشماری که رابط کاربری One UI 6.0 برای Galaxy M34 به ارمغان می‌آورد می‌توان به چیدمان جدید پنل، فونت پیش‌فرض جدید، زبان طراحی جدید برای ایموجی‌ها، ویجت پخش‌کننده رسانه در قسمت اعلان‌ها با شکل موج و فونت‌ و گزینه‌های سایز بیشتر برای ویجت ساعت روی صفحه قفل اشاره کرد.

علاوه بر این، سامسونگ تمام برنامه‌های پیش‌فرض از جمله دوربین را بهبود بخشیده است. برای مثال عملکرد ویرایشگرهای داخلی عکس و ویدیو ارتقا یافته و می‌توان از قابلیت جداسازی یک سوژه خاص از تصاویر و انتقال آن به کیبورد به عنوان استیکر بهره برد. ویرایشگر ویدیو نیز از پیش‌نویس پشتیبانی می‌کند و نام آن به Video Studio تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت اندروید 14 برای گلکسی M34 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر