coinex
راهنمای خرید تکراتو

خودروهای جدید سایپا در سامانه یکپارچه ؛ طرح فروش به زودی اعلام می‌شود

خودروهای جدید سایپا در سامانه یکپارچه مستقر شدند. دومین خودروسازان ایرانی 5 محصول از تولیدات خود را به سامانه یکپارچه آورد تا در زمان مناسب به فروش برساند.

5 مدل از خودروهای جدید سایپا در سامانه یکپارچه قرار گرفتند. سایپا به عنوان دومین خودروساز برتر ایران 5 مدل خودرو از تولیدات خود شامل شاهین انوماتیک، ساینا S با استاندارهای 85گانه، کوییک GXR تیپ L، کوییک GX تیپ L و ساینا S تیپ DA را در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی قرار داد تا در وقت مناسب و با اعلام رسمی در طرح‌های فروش خودرو قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: نتایج قرعه کشی مرحله پنجم خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد [+ جزئیات]

خودروهای جدید سایپا در سامانه یکپارچه قرار گرفتند

سایپا 5 مدل خودرو فوق را برای فروش در طرح‌های فروش آینده به سامانه یکپارچه آورده است. این شرکت که همواره از شرکت‌های فعال در این سامانه بوده، به نظر می‌رسد به زودی قصد فروش این محصولات را دارد. ساینا S تیپ DA با دو آیتم معرفی شده که مشخص نیست به اشتباه در لیست قرار گرفته و یا تفاوت‌هایی وجود دارد.

همچنین این خودروها برچسب عدم عرضه خورده و معلوم است در دور بعدی فروش خودرو در سامانه یکپارچه که هنوز تاریخ مشخصی ندارد، عرضه خواهند شد. نکته دیگر اینکه در حالت کلی 3 خودرو شامل شاهین، کوییک و ساینا در سامانه قرار گرفته‌اند و کوییک و ساینا با دو تیپ متفاوت عرضه شده‌اند. علت اینکه سایپا تیپ‌های متفاوتی از خودروهای خود را معرفی و ساخته این است که از یک طرف قیمت‌گذاری دستوری و از طرف دیگر تأمین قطعات شرایطی نامناسبی برای این شرکت ایجاد کرده است.

خودروهای جدید سایپا در سامانه یکپارچه قرار گرفتند

به زودی زمان عرضه خودروهای سایپا در سامانه یکپارچه آغاز خواهد شد. البته در دور بعدی عرضه خودرو در این سامانه احتمالاً ایران خودرو نیز با خودروهای جدید حضور خواهد داشت.

هم‌اکنون طرح فروش محصولات مازاد خودروسازان ایرانی در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی فعال است. این طرح بنابر اطلاعیه‌های قبلی تا امشب فعال خواهد بود و متقاضیان می‌توانند تا ساعات پایانی امشب نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص حضور 5 محصول سایپا در سامانه یکپارچه چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر