;
coinex

ابزار هوش مصنوعی تغییر پس زمینه تصاویر به استوری اینستاگرام اضافه شد

خبرهای مربوط به هوش مصنوعی متا تمامی ندارد! این بار اینستاگرام ابزار هوش مصنوعی تغییر پس زمینه را برای کاربران آمریکایی معرفی کرده که می‌توان با آن بک‌گراند تصاویر استوری خود را تغییر داد.

اینستاگرام ابزار AI جدیدی با نام backdrop را راه‌اندازی کرده که به شما امکان تعویض پس زمینه تصاویر در استوری را می‌‌دهد. البته این ویژگی در حال حاضر تنها در آمریکا در دسترس است و احتمالا به زودی برای تمامی کاربران جهان عرضه شود. از این ویژگی جدید اینستاگرام می‌توان حین تولید محتوا و یا هنگام آپلود محتوا استفاده کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ابزار هوش مصنوعی تغییر پس زمینه تصاویر به استوری اینستاگرام اضافه شد

رهبر هوش مصنوعی متا، احمد الضلع، این ویژگی را در Threads به همراه آموزش تصویری معرفی کرد. ابزار هوش مصنوعی پس‌زمینه اینستاگرام زمانی ظاهر می‌شود که محتوا را برای استوری خود آپلود یا ضبط می‌کنید. این ابزار در کنار آیکون‌های موجود در بالای صفحه همچون متن و موسیقی قرار می‌گیرد و شما می‌توانید آیکون آن را در زیر مشاهده کنید.

ابزار هوش مصنوعی تغییر پس زمینه تصاویر به استوری اینستاگرام اضافه شد

برای استفاده از این ویژگی، کافیست آیکون آن را لمس کرده و پس‌زمینه کل تصویر مورد نظر شما به صورت شطرنجی خواهد شد (مشابه ویرایشگرهای تصویر مانند فتوشاپ) و یک باکس برای توصیف پس‌زمینه مورد نظرتان باز می‌شود. از آنجا، شما می‌توانید بک‌‌گراند مورد نظر خود را توصیف کرده و یا از بین موارد انتخاب کنید.

زمانی که از این قابلیت جدید استفاده نمایید، استوری شما همراه با برچسب «Try it» به دیگران نشان داده خواهد شد و دیگران نیز می‌توانند با انتخاب تگ، آن بک‌گراند را امتحان کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ابزار هوش مصنوعی تغییر پس زمینه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر