;
coinex

ارتباط فیسبوک مسنجر با اینستاگرام به زودی قطع خواهد شد!

متا در صفحه پشتیبانی اینستاگرام از قطع ارتباط فیسبوک مسنجر با اینستاگرام خبر داد. ارتباط فیسبوک مسنجر با اینستاگرام تا اواخر آذر قطع خواهد شد.

قابلیت ارتباط بین فیسبوک مسنجر با اینستاگرام اولین بار در سال 2019 توسط متا رو نمایی شد. این قابلیت این امکان را برای کاربران ایجاد می‌کرد تا پروفایل خود را در هردو پلتفرم مدیریت کنند. همچنین با اتصال به حساب کاربران می‌توانستند پیام‌های فیسبوک مسنجر را بدون نیاز به ترک اینستاگرام ارسال کنند اما این قابلیت تا چند هفته دیگر کنار گذاشته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قطع ارتباط فیسبوک مسنجر با اینستاگرام

متا هنوز دلیل واضحی برای پایان دادن به قابلیت سه ساله خود ارائه نداده اما به نظر می‌رسد اجتناب از پیامدهای قانونی در اتحادیه اروپا علت اصلی آن باشد. ارتباط بین فیسبوک مسنجر با اینستاگرام که در سال 2020 با عنوان حساب کاربری مرکزی متا در دسترس عموم قرار گرفته بود تا کاربران بتوانند با دوستان خود در دیگر پلتفرم‌های متا چت کنند تا اواسط دسامبر از بین خواهد رفت.

ارتباط فیسبوک مسنجر با اینستاگرام
ارتباط فیسبوک مسنجر با اینستاگرام

با اینکه متا علت قطع ارتباط ببین پلتفرم‌های خود را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد پیامدهای نظارتی قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا که هدف آن جلوگیری از انحصار شرکت‌هاست در انجام این تصمیم بی‌تاثیر نیست. همچنین براساس الزامات اتحادیه اروپا، شرکت‌های بزرگ باید ارتباط پیام‌رسان‌های خود با پیام‌رسان‌های دیگر شرکت‌ها را ممکن سازند.

به هرحال به نظر می‌رسد متا قصد دارد برای جلوگیری از پیامدهای نظارتی اتحاد چند پلتفرمی بین فیسبوک مسنجر با اینستاگرام را تا اواسط دسامبر «اواخر آذر» پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قطع ارتباط فیسبوک مسنجر با اینستاگرام چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر