coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات بیشتری از رنگ بندی و مشخصات شیائومی 14 اولترا منتشر شد

یکی از افشاگران معروف جزئیات جدیدی از مشخصات شیائومی 14 اولترا و همچنین رنگ‌بندی‌های مختلف این پرچمدار جدید شیائومی فاش کرده است.
در فصل دوم سال 2024، شیائومی قرار است اعضای جدید خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند خود را با نام شیائومی ۱۴ اولترا معرفی کند. شایعاتی در مورد ویژگی‌های کلیدی این محصول به گوش رسیده است و امروز افشاگر معروف به نام Digital Chat Station جزئیاتی از رنگ‌های مختلف و دیگر جزئیات این گوشی را منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات شیائومی 14 اولترا

بر اساس ادعاهای این افشاگر، گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در رنگ‌های متنوع از جمله آبی، نارنجی و مشکی عرضه خواهد شد. هرچند این رنگ‌ها ممکن است مربوط به نمونه‌های اولیه باشند و احتمالاً رنگ‌های دیگری نیز ارائه خواهد شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که نمایشگر این گوشی از لبه‌های خمیده بهره می‌برد و قسمت پشتی آن برآمدگی دارد. همچنین، فریم میانی از جنس فلزی، یکپارچگی بیشتری با پنل پشتی داشته و احتمالاً ماژول دوربین دایره‌ای شکل در این گوشی انحنایی کمی داشته باشد.

مشخصات شیائومی 14 اولترا

گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند که این گوشی دارای مجموعه‌ دوربینی شامل دوربین یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی LYT900 با دیافراگم متغیر از F/1.6 تا F/4.0، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی از سری IMX8، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین، شیائومی ۱۴ اولترا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند و احتمالاً از ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی از باتری ۵٬۱۸۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات بهره خواهد برد.

احتمالاً شیائومی ۱۴ اولترا دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک خواهد بود و با سری تبلت‌های پرچم‌دار شیائومی پد ۷ در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) روانه‌ی بازار خواهد شد. هنوز از قیمت این گوشی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر