;
coinex

دوربین شیائومی 14 اولترا به دیافراگم متغیر عریض‌تر مجهز می‌شود

مشخصات و جزئیات دوربین شیائومی 14 اولترا فاش شد. این گوشی به یک سنسور عریض و بزرگ 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر مجهز خواهد شد.

شیائومی چندی پیش با عرضه گوشی‌های محبوب شیائومی 14 و 14 پرو خود سروصدای زیادی به پا کرد. این دو گوشی از سه دوربین 50 مگاپیکسلی با کیفیت در پنل پشتی خود برخوردار بودند. با این حال هنوز چیزی درباره نسخه اولترا این سری از شیائومی منتشر نشده و مشخصات آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما امروز گزارش‌های جدیدی منتشر شد که طبق گفته آن‌ها، شیائومی 14 اولترا با چهار دوربین 50 مگاپیکسلی و دیافراگم متغیر f/4.0 تا f/1.6 وارد بازار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا

استفاده از دیافراگم متغیر در محصولات شیائومی امری متداول است. حتی دو گوشی دیگر سری 14 شیائومی یعنی نسخه‌های پایه و پرو نیز دارای یک لنز دو مرحله‌ای هستند که گشادگی آن بین f/1.4 و f/4.0 جابجا می‌شود. در شیائومی 13 اولترا نیز این جابجایی بین دیافراگم‌های f/4.0 و f/1.9 اتفاق میفتد. اما اکنون انتظار می‌رود که نسخه اولترا شیائومی 14 با سنسور عریض‌تر و دیافراگم متغیر خود (بین f/4.0 و f/1.6) پیشرفت قابل توجهی را در بخش تصویربرداری برای کاربران به ارمغان آورد.

دوربین شیائومی 14 اولترا

در گزارش‌های پیشین نیز ادعا شده بود که شیائومی از سنسور LYT-900 سونی در دوربین اصلی Xiaomi 14 Ultra استفاده کرده است. این شایعات همگی به بهبود و پیشرفت چشمگیر قابلیت‌های دوربین نسخه اولترا اشاره دارند. علاوه بر این گفته می‌شود که ویژگی جدیدی به دوربین این گوشی اضافه شده که باعث می‌شود لنز آن متناسب با میزان نور ورودی تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر