;
coinex

لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton Neo 16 رسما معرفی شد

لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton Neo 16 که در آن از تراشه‌های Core ultra استفاده است، توسط شرکت‌ سازنده‌ی آن رونمایی شد.

این لپ‌تاپ با استفاده از پردازنده جدید خود که دارای یک واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی برای هوش مصنوعی است، توانمندی بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف پردازشی را به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید:  تراشه هوش مصنوعی Gaudi3 اینتل رسما معرفی شد

لپ‌تاپ ایسر Predator Triton Neo 16 با حداکثر پردازنده اینتل Core Ultra 9 و پردازشگر گرافیکی انویدیا جی‌فورس RTX 4070 به بازار عرضه خواهد شد. این ترکیب قدرتمند امکان انجام پردازش‌های بصری هوش مصنوعی در حین بازی‌ها را فراهم می‌کند و به راحتی به تمام نیازهای کاربر پاسخ می‌دهد.

لپ‌تاپ مورد نظر با یک نمایشگر 16 اینچی به بازار عرضه شده است که توانایی نمایش با حداکثر رزولوشن 3.2K، نرخ نوسازی 165 هرتز و نسبت تصویر 16:10 را داراست. این صفحه با پوشش 100 درصدی از طیف رنگی DCI-P3 به کاربر ارائه می‌شود و همچنین با فناوری‌های NVIDIA G-Sync و Optimus سازگار است.

لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton Neo 16
لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton Neo 16

لپ‌تاپ Acer Predator Triton Neo 16 به حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت حافظه RAM نوع LPDDR5X و 2 ترابایت حافظه داخلی از نوع PCIe Gen 4 SSD مجهز است. این دستگاه از فناوری Purifier Voice 2.0 ایسر بهره می‌برد که با به کارگیری هوش مصنوعی، توانایی کاهش نویز میکروفن را داراست.

پردازنده‌های نسل 14 اینتل با بهره‌گیری از واحد پردازش عصبی (NPU)، توانایی بهبود یافته در انجام وظایف مرتبط با هوش مصنوعی را ارائه می‌دهند. همچنین، در مدل‌های سری H از نسل Meteor Lake، این شرکت از پردازشگرهای گرافیکی مخصوص آرک اینتل بهره‌مند شده است.

لپ‌تاپ جدید ایسر با قیمت ابتدایی 1500 دلار، از اوایل ماه مارس (اسفندماه) در دسترس خواهد بود. همچنین امروز، پرده از لپ‌تاپ گلکسی بوک 4 اولترا سامسونگ باز شد که از پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton Neo 16 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر