;
coinex

نیروی انتظامی مجوز واردات خودرو دریافت کرد؛ خودروهای هیبریدی پلیس به زودی در ایران

خودروهای هیبریدی پلیس به زودی وارد ایران می‌شوند. براین اساس، دولت مجوز واردات 2000 دستگاه خودرو هیبریدی را به نیروی انتظامی داده است.

نیروی انتظامی مجوز واردات 2هزار دستگاه خودرو با اولویت برقی و هیبریدی را از دولت دریافت کرد. تمامی خودروهایی که قرار است در ناوگان نیروی انتظامی بکار گرفته شوند با سود بازرکانی 1 درصد وارد خواهند شد. ظاهراً با ورود تاکسی‌های برقی به کشور و همچنین ساخت و توسعه خودروهای الکتریکی توسط خودروسازان، روند برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل در کشور جدی‌تر شده و به زودی شاهد حضور خودروهای برقی مختلف در کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش 5 محصول سایپا در سامانه یکپارچه ؛ شرایط فروش محصولات سایپا [+جزئیات]

واردات خودروهای هیبریدی پلیس به زودی انجام می‌شود

در جلسه تاریخ 19 آذر 1402 هیئت وزیران، وزارت کشور با استناد به اصل 138 قانون اساسی قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب سال 1400 وزارت کشور (فراجا) مجاز است 2000 هزار دستگاه خودرو با اولویت برقی و هیبریدی با سود بازرگانی 1 درصد به کشور وارد کند. این ابلاغیه در تاریخ 22 آذرماه به وزارت اقتصاد، وزارت کشور، فراجا و وزارت صمت ابلاغ شده است.

واردات خودروهای هیبریدی پلیس به زودی انجام می‌شود

شوی تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس در واردات خودروهای کارکرده

واردات خودروهای دست دوم توسط شورای نگهبان، مجلس و دولت تأیید و قرار بود که به زودی شاهد آغاز فرایند واردات خودرو به کشور باشیم. اما ظاهراً این قصه سر دراز دارد و قرار نیست خودرویی به کشور وارد شود و این موضوع فقط یک شوی تبلیغاتی پیش از انتخابات است. در این خصوص عماد حعفری، فعال بازار خودرو گفت:

از همان ابتدای تصویب خودروهای کارکرده معلوم بود که این قانون به اجرا درنمی‌آید. واردات این خودروها صرفاً یک خبرسازی و خبردرمانی برای کاهش التهاب بازار بود که سعی شد از این طریق بازار را وارد رکود کنند. اکنون به‌راحتی می‌توان مشاهده کرد که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی وعده واردات خودروهای نو، بارها و بارها تکرار شده و هنوز هم پس از چندین سال به صورت قطره‌چکانی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص واردات خودروهای برقی و هیبریدی پلیس به کشور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر