;
coinex

ویژگی جدید قیمت‌گذاری مشروط اپ استور کاربران را به خرید اشتراک ترغیب می‌کند

اپل به تازگی اعلام کرده می‌خواهد ویژگی جدید قیمت‌گذاری مشروط را به اپ استور اضافه کند تا کاربران را با ارائه تخفیف به خرید اشتراک ترغیب کند.

شرکت اپل که از سوی مجله فوربز، یکی از مشهورترین مجله‌های اقتصادی آمریکا و جهان برای هشتمین سال پیاپی (از سال 2011 تا سال 2018) به عنوان با ارزش‌ترین برند جهان انتخاب شده، اعلام کرده که قصد دارد به توسعه دهندگان اپ استور کمک کند.

بیشتر بخوانید: اپل به‌خاطر گمراه کردن کاربران Family Sharing باید 25 میلیون دلار جریمه بدهد

به گزارش 9to5mac، قیمت‌گذاری مشروط قصد دارد تا با ارائه تخفیف به کاربرانی که قبلا از این اپ اشتراک خریده‌اند را به خرید بیشتر سوق دهد. اپل برای توسعه‌دهندگان این امکان را فراهم می‌کند تا به کاربرانی که اشتراک خدمات را دارند، تخفیف دهد.

قیمت گذاری مشروط با گروهی منتخب از توسعه‌دهندگان کار خود را آغاز کرده است و از ماه‌های دیگر در دسترس تعداد بیشتری از توسعه‌دهندگان قرار دهد. این ویژگی هم در اپ استور و هم کانال‌های بازاریابی خارج از پلتفرم قابل دسترسی هستند و کاربران می‌توانند آنها به راحتی پیدا کرده و تخفیف بگیرند.

اپل همیشه سعی دارد به توسعه‌دهندگان امکانات بیشتری را ارائه دهد. اکنون با رقابت اپل با مالک اپیک گیمز این رقابت اهمیت بیشتری هم یافته است. پیش‌تر یعنی در پاییز سال گذشته اپل از دیوان عالی خواست حکم قبلی خود را که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌داد تا با پشتیبانی از سیستم‌های پرداخت خارجی، کارمزد 30 درصدی تراکنش خود را دور بزنند، لغو کند.

به هرحال باید دید ویژگی مشروط چگونه پیش خواهد رفت. اپل گفته که ماه بعد اطلاعات بیشتری از این ویژگی را منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ویژگی جدید قیمت‌گذاری مشروط در اپ استور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر