coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات ناتینگ فون 2a به همراه تصاویری از این گوشی فاش شد

اخیرا جزئیاتی از مشخصات ناتینگ فون 2a منتشر شده که نشان می‌دهد این موبایل هوشمند به نمایشگر 6.7 اینچی و دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

تقریبا برای‌مان روشن شده که ناتینگ می‌خواهد یک گوشی مقرون به صرفه را روانه بازار کند. به گزارش gizmochina، این گوشی که احتمالا با اسم Nothing Phone (2a) معرفی می‌شود، نسخه‌ی ارزان‌تری از ناتینگ فون 2 خواهد بود. روز گذشته تصاویری از طراحی احتمالی این گوشی منتشر شد؛ و امروز، به لطف Yogesh Brar جزئیاتی از بازه قیمتی و مشخصات ناتینگ فون 2a فاش شده است.

مشخصات ناتینگ فون 2a

گفته می‌شود که این موبایل از نمایشگر 120 هرتزی OLED برخوردار می‌شود. در صفحه‌ی About Phone هم می‌بینیم که به نمایشگر 6.7 اینچی اشاره شده است. گوشی هوشمند ناتینگ فون 2 ای به پردازنده دایمنسیتی 7200 مجهز می‌شود و با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هرچند که احتمالا نسخه‌های رم و حافظه دیگری هم وجود خواهند داشت.

مشخصات ناتینگ فون 2a

در پنل پشتی این گوشی هوشمند دو دوربین 50 مگاپیکسی قرار گرفته که یکی از آنها، لنز اصلی (واید) خواهد بود و دیگری، احتمالا از نوع اولترا واید است. گوشی ناتینگ فون 2 هم همین تنظیمات دوربین را دارد. انتظار می‌رود که یک لنز سلفی 16 مگاپیکسلی در نمای جلویی قرار بگیرد.

از دیگر مشخصات ناتینگ فون 2a می‌توان به رابط کاربری Nothing OS 2.5 اشاره کرد که مبتنی بر اندروید 14 اجرا می‌شود. کمپانی ناتینگ اخیرا انتشار آپدیت Nothing OS 2.5 را برای کاربران ناتینگ فون 2 آغاز کرده است.

پیش از این، تصویری از این گوشی منتشر شده بود که طراحی متفاوت آن نسبت به برادر بزرگ‌ترش را نشان می‌دهد. این سبک طراحی احتمالا به‌ خاطر این است که طراحی مدل‌های رده بالا از مدل‌های اقتصادی‌تر متمایز شود.

مشخصات ناتینگ فون 2a

انتظار می‌رود که ناتینگ فون 2a از قابلیت‌های Glyph کمتری نسبت به فون 2 برخوردار شود. هرچند که افشاگر Yogesh Brar می‌گوید که کنترل‌های گلیف فون 2 ای شبیه به ناتینگ فون 2 خواهند بود. این یعنی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نور LED از رابط‌ها و نوتیفیکیشن‌ اپلیکیشن‌ها هم پشتیبانی کند.

این احتمال وجود دارد که ناتینگ فون 2a در MWC رونمایی شود. کمپانی ناتینگ قصد دارد رویدادی را در 27 فوریه (8 اسفند 402) برگزار کند و پیش‌بینی می‌شود که فون 2a هم در همین رویداد معرفی شود. انتظار می‌رود که این موبایل هوشمند با قیمت 400 دلار به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر