coinex
راهنمای خرید تکراتو

مانیتور ال‌جی MyView با رزولوشن 4K رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

مانیتور ال‌جی MyView به تازگی معرفی شده و ویژگی‌هایی همچون طراحی خاص و بهره‌گیری از سیستم‌عامل webOS، آن را نسبت به دیگر مانیتور‌های بازار متمایز کرده است.

ال‌جی یکی از برترین تولیدکنندگان مانیتور و تلویزیون در جهان است. این شرکت به تازگی از مانیتور ال‌جی MyView برای بازار کره جنوبی رونمایی کرده است. این مانیتور به سیستم‌عامل داخلی مجهز شده و می‌توان از آن به عنوان تلویزیون نیز استفاده کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات مانیتور ال‌جی MyView

این مانیتور به یک صفحه نمایش 32 اینچی با رزولوشن 4K مجهز شده است. پنل این نمایشگر از نوع IPS بوده و قادر خواهد بود تا 95 درصد از گستره رنگی Digital Cinema Institute و 95 درصد از گستره رنگی DCI-P3 را پوشش دهد. حداکثر روشنایی این مانیتور 350 نیت است. این مقدار برای یک مانیتور کاملا مناسب است اما روشنایی آن به تلویزیون‌ها نمی‌رسد.

مانیتور ال‌جی MyView

رفرش ریت مانیتور ال‌جی MyView تنها 60 هرتز است. با وجود اینکه از هر دو تکنولوژی G-Sync و AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند، اما باز‌هم به دلیل رفرش‌ریت پایین، گزینه مناسبی برای کاربری گیمینگ نخواهد بود.

این مانیتور در دو مدل طراحی شده؛ مدل اول یعنی 32SR70U طراحی All in One دارد و بیشتر شبیه به تلویزیون‌های رده بالا ال‌جی است. اما مدل 32SR83U با‌ حاشیه‌های باریک‌تر و پایه تنظیم ارتفاع، برای دسکتاپ مناسب‌تر‌ است.

مانیتور LG MyView به لطف استفاده از سیستم‌عامل webOS برخلاف اکثر مانیتور‌های بازار چیزی بیشتر از یک نمایشگر محتوا است. ال‌ جی با به‌کار‌گیری سیستم‌عامل اختصاصی تلوزیون‌های خود در این مانتیور، امکاناتی همچون وب‌گردی، دسترسی به سرویس‌های ویدیویی یوتیوب، نتفلیکس، دیزنی‌پلاس و…، اتصال به PC Cloud به منظور استفاده از مایکروسافت آفیس، پشتیبانی از Miracast و Air Play 2 برای پخش محتوا گوشی‌های اندروید و ios و قابلیت ThinQ برای کنترل لوازم خانگی هوشمند را بدون اتصال دستگاه خارجی به این مانیتور فراهم کرده است.

مانیتور ال‌جی MyView برای کاربری‌هایی همچون تدوین ویدئو، طراحی و آفیس بسیار کاربردی است. این مانیتور به علت بهره‌گیری از سیستم‌عامل webOS، برای تماشای محتوا نیز گزینه مناسبی است و می‌توان از آن به عنوان تلویزیون در یک اتاق نیز استفاده کرد. قیمت مدل‌های 32SR70U و 32SR83U به ترتیب 538 و 577 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این موضوع چیست؟ به نظر شما دستگاهی با ترکیب قابلیت‌های مانیتور و تلویزیون ارزش خرید دارد؟ حتما دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر