;
coinex

نسل سوم اپل واچ اولترا در سال ۲۰۲۶ وارد بازار خواهد شد

در دو سال آینده خبری از نسل سوم اپل واچ اولترا نخواهد بود. ظاهرا این شرکت عرضه این نسل از ساعت‌های هوشمند خود را برای سال 2026 برنامه‌ریزی کرده است.

همان‌طور که می‌دانید اپل، نسل دوم واچ اولترا خود را در سپتامبر سال جاری عرضه کرد. این نسل از ساعت‌های هوشمند اپل نسبت به نسل‌های قبلی در بسیاری از زمینه‌ها ارتقا یافته بودند.

اما اکنون اطلاعات جدیدی از نسل سوم اپل واچ اولترا منتشر شده که به ارتقای چشمگیر صفحه نمایش این ساعت‌ها اشاره می‌کند. همچنین طبق گفته یکی از تحلیلگران برجسته اپل، این غول فناوری در نظر دارد که نسل سوم واچ اولترا خود را نه در سال آینده بلکه در سال ۲۰۲۶ به بازار عرضه کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسل سوم اپل واچ اولترا

طبق گفته یک شرکت تحقیقاتی تایوانی به نام TrendForce، اپل قصد دارد که در نسخه بعدی واچ اولترا خود به جای پنل‌های اولد فعلی از صفحه نمایش MicroLED استفاده کند. در اندازه صفحه نمایش نسل سوم نیز تغییراتی اعمال خواهد شد و مقدار آن از 1.91 اینچ (واچ اولترا 2) به 2.12 اینچ افزایش خواهد یافت.

اپل واچ اولترا

این پنل‌های میکرواولد در مقایسه به نمونه‌های OLED فعلی، نازک‌تر، سبک‌تر و کم مصرف‌تر خواهند بود و در عین حال روشنایی بیشتری را ارائه خواهند داد. با این حال، اپل برای تولید این میکرواولدها با چالش‌های مختلفی روبرو بوده و از این رو تخمین زده می‌شود که قیمت آنها در مقایسه با پنل‌های قبلی 2.5 تا 3 برابر بیشتر باشد. به نظر می‌رسد که این شرکت کوپرتینویی در حال همکاری با OSRAM و LG Display برای توسعه صفحه نمایش‌های MicroLED مورد نظر خود برای Watch Ultra 3 است.

همان‌طور که گفته شد، اپل واچ اولترا 3 با نمایشگر MicroLED، در سال 2026 وارد بازار خواهد شد. اگرچه برخی از تحلیگران فعال در صنعت تکنولوژی معتقدند که اپل در سال آینده یا سال ۲۰۲۵ نمایشگرهای میکرواولد خود را در ساعت‌های هوشمند موجود ادغام خواهد کرد. شایان ذکر است که کلیه این اطلاعات در حد حدس و گمان هستند و هنوز چیزی به صورت رسمی از سوی شرکت اپل اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسل سوم اپل واچ اولترا و پنل‌های میکرواولد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو یه اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر