;
coinex

نوبیا رد مجیک 9 پرو به عرضه جهانی رسید [+قیمت جهانی]

بالاخره انتظارها به پایان رسید و گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو پس از یک ماه در بازار جهانی عرضه شد. اکنون کلیه علاقه‌مندان در سراسر جهان می‌توانند نسبت به خرید این محصول جذاب اقدام کنند.

اگر به یاد داشته باشید نوبیا در ماه گذشته از گوشی Nubia Red Magic 9 Pro خود در کشور چین رونمایی کرد. علیرغم اشتیاق و استقبال مردم از این گوشی، در طول این یک ماه خبری از عرضه جهانی نبود اما بالاخره امروز این محصول جذاب راه خود را به بازارهای خارج از چین نیز باز کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات نوبیا رد مجیک 9 پرو

نوبیا Red Magic 9 پرو با طراحی منحصر به فردی که دارد به سادگی چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. این گوشی هوشمند از هر طرف کاملا مسطح و تخت است و در آن خبری از نمایشگر منحنی یا برجستگی و برآمدگی دوربین نیست. حتی پنل آلومینیومی آن نیز صاف و صیقلی است.

نوبیا رد مجیک 9 پرو

نسخه جهانی این گوشی به آخرین چیپست قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده و از 12/ 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و 256/ 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

رد مجیک 9 پرو از یک سیستم خنک کننده با مساحتی بیش از 10000 میلی متر مربع برای پایین نگه داشتن دما برخوردار است. مجرای هوا بزرگ‌ این گوشی (بزرگ‌تر از نسل قبلی) و فن سریع‌تر (حداکثر سرعت 22000 دور در دقیقه) نیز به کنترل حرارت و دما کمک می‌کنند.

از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی، تریگرهای شانه‌ای حساس به فشار، دکمه لغزنده اختصاصی برای روشن کردن حالت بازی، رابط کاربری RedMagic OS 9 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 و باتری 6500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 80 واتی اشاره کرد.

نوبیا Red Magic 9 Pro در سه رنگ و دو نسخه متفاوت به بازار جهانی عرضه می‌شود. قیمت هر کدام از این مدل‌ها به شرح زیر است:

  • رنگ مشکی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 649 دلار/ 579 پوند/ 649 یورو
  • رنگ نقره‌ای و شفاف با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 799 دلار/ 709 پوند/ 799 یورو

پیش‌سفارش‌ این محصول در وب‌سایت جهانی نوبیا از تاریخ 27 دسامبر 2023 شروع می‌شود و فروش اولیه آن از 3 ژانویه 2024 آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 9 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر