;
coinex

سایت سازمان سنجش برای کنکوری های جامانده باز شد [+ هزینه ثبت نام]

برخی افراد موق به ثبت نام در دور اول ثبت نام کنکور 1403 نشدند، حال خبر رسیده که سایت سازمان سنجش برای کنکوری های جامانده باز شده است. فلذا داوطلبین جامانده می‌توانند از همین حالا اقدام به ثبت نام کنند. اما هزینه ثبت‌نام کنکور 1403 چقدر است؟

برخی از داوطلبین کنکور 1403 در دور اول، بنابه دلایلی موفق به ثبت نام نشده و همین موضوع نگرانی‌هایی را بایت جاماندن از آزمون سراسری 1403 و یکسال بلاتکلیفی و گذراندن وقت بیهوده برای این افراد ایجاد کرد. حال سازمان سنجش با دانستن این موضوع اقدام به گشایش وب‌سایت خود برای دومین بار کرد تا کنکوری های جامانده آزمون دور اول آزمون سراسری 1403 بتوانند با خیال راحت در این آزمون شرکت کنند. اما یک موضوع شیرینی امکان ثبت نام دوباره را تلخ کرد. مشاهدات از هزینه بالای 618 هزار تومانی برای ثبت‌نام داوطلبین خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: معاون شورای عالی انقلاب فرهنگی: سهم مناطق محروم در قبولی کنکور بیشتر می‌شود

کنکوری های جامانده از همین حالا ثبت نام کنند

برخی داوطلبین دور اول ثبت نام کنکور 1403 و آزمون استخدام پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان نتوانستند در موعد مقرر ثبت‌نام کنند. از این رو سایت سازمان سنجش مهلتی دو روزه برای این افراد درنظر گرفته تا بتوانند ثبت‌نام کنند. لذا این داوطلبین از امروز دوشنبه، 27 آذر 1402 تا دقایق پایانی روز سه‌شنبه، 28 آذر مهلت دارند برای آزمون سراسری 1403 ثبت‌نام کنند.

سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org هم‌اکنون امکان ثبت نام این افراد را مهیا کرده است.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد:

این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

کنکوری های جامانده از همین حالا ثبت نام کنند

مراحل ثبت نام برای ثبت نام کنکور 1403

داوطلبین کنکور 1403 نیز مانند دیگر آزمون‌ها نیازمند داشتن برخی مدارک هستند. پیش از آغاز مراحل ثبت‌نام کنکور 1403 ابتدا مدارک زیر آماده کنید:

کنکوری های جامانده از همین حالا ثبت نام کنند

 

عکس داوطلب باید مشخصات زیر را دارا باشد:

کنکوری های جامانده از همین حالا ثبت نام کنند

هزینه ثبت نام کنکور 1403 جاماندگان

هزینه ثبت‌نام کنکور 1403 در زمان ثبت نام اصلی 208 هزار تومان بود، اما مشاهدات نشان می‌دهد که این هزینه برای داوطلبین جامانده به 618 هزار تومان رسیده است.

کنکوری های جامانده از همین حالا ثبت نام کنند

ظاهراً طبق مصوبه هیوت دولت، این هزینه فقط بابت جریمه داوطلبین است.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه، 6 و 7 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اینکه برخی داوطلبین موفق به شرکت در آزمون سراسری نشده‌اند، ممکن است به دلیل وضعیت نامناسب مالی باشد. به نظر شما دریافت این هزینه گزاف برای ثبت نام آزمون 1403 آن هم به دلیل جریمه، کار درستی است؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر