;
coinex

انتشار جهانی HyperOS از زمستان امسال آغاز می‌شود [+لیست دستگاه‌های واجد شرایط]

دو ماه پیش بود که شیائومی از سیستم عامل جدید HyperOS رونمایی کرد. حلا این شرکت لیست گوشی‌هایی که قرار است این سیستم عامل بر روی آنها سوار شود را منتشر کرد.

اطلاعات ذکر شده از طریق یک پست در شبکه اجتماعی ایکس به اطلاع عموم رسید و فهرستی از اولین دریافت‌کنندگان سیستم عامل جدید HyperOS را اعلام کرد که تعداد آنها زیاد هم نیست اعلام شد.

بیشتر بخوانید: افزایش سرعت گوشی شیائومی ؛ آموزش تصویری راهکارهای موثر

حساب رسمی جهانی پوکو نیز اعلام کرده، سیستم‌عامل HyperOS  با گوشی پوکو F5 به عنوان اولین دستگاه این برند  در بازار جهانی عرضه می‌شود. اطلاعات منتشره توسط پوکو نشان می‌دهد که احتمالاً در آینده نزدیک، HyperOS بر روی پوکو F5 به کار گرفته خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که در سال آتی، گوشی‌های فراوانی با نام‌های شیائومی، ردمی و پوکو با سیستم‌ عامل هایپر اواس به بازار عرضه شوند. در گذشته، مشاهده کرده‌ایم که یک لیست غیررسمی از دستگاه‌هایی که این سیستم‌عامل را دریافت خواهند کرد، منتشر شده است و در آن، گوشی‌های متعددی به ثبت رسیده‌اند.

با اینکه شیائومی تاکنون از اندروید به عنوان سیستم‌عامل اصلی خود استفاده کرده است، اما معرفی HyperOS نمایانگر ورود یک سیستم‌عامل جدید است؛ مشابه بهرمنی هواوی. این اقدام نشان دهنده تلاش شیائومی برای ایجاد یک اکوسیستم منحصر به فرد و استفاده از HyperOS برای محصولات متنوع خود است.

براساس تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از HyperOS، این سیستم‌عامل به نظر می‌رسد که تا حد زیادی شباهتی با iOS اپل دارد؛ اما برای ارزیابی نهایی، نیاز به صبر و دیدن داریم. زمان لازم است تا ببینیم آیا سیستم‌عامل جدید شیائومی موفق به جلب توجه بازار می‌شود یا خیر.

اسامی گوشی‌هایی که سیستم عامل جدید HyperOS را در اوایل سال 2024 دریافت خواهند کرد به شرح زیر است:

  • شیائومی 13 و 13 پرو
  • شیائومی 13 اولترا
  • شیائومی 13T و 13T پرو
  • ردمی نوت 12/12S
  • شیائومی پد 6

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر