coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش خودروهای وارداتی ویژه شب یلدا [+ شرایط و قیمت]

سامانه یکپارچه طرح فروش خودروهای وارداتی ویژه شب یلدا آغاز کرد. در این طرح سه خودرو زوتی DL5، جتا VS5 و VS7 برای فروش عرضه شده‌اند.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با انتشار یک اطلاعیه، طرح فروش خودروهای وارداتی ویژه شب یلدا را آغاز کرد. این طرح که البته به عرضه مجدد زوتی DL5، جتا VS5 و VS7 لقب گرفته از امروز چهارشنبه، 29 آذر 1402 آغاز می‌شود. این طرح فروش با همان شرایط قبلی آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند تا پایان روز جمعه، 1 دی‌ماه 1402 نسب به ثبت‌نام اقدام کنند.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: قیمت فیات ۵۰۰ وارداتی در بازار ایران اعلام شد

طرح فروش خودروهای وارداتی ویژه شب یلدا

سامانه یکپارچه از 2 روز پیش از دسترس خارج و مشخص شد که درحال گذراندن مراحل به‌روزرسانی است. حال پس از 2 روز سایت دوباره برقرار شده و سه خودرو زوتی DL5، جتا VS5 و VS7 مجدداً در طرح‌های فروش فعال شدندو این طرح فروش ویژه شب یلدا نام گرفته و متقاضیان می‌توانند از امروز و طی مدت 3 روز در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اقدام کنند. عرضه خودروهای ذکر شده را می‌توان هفتمین عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی دانست.

شرکت‌های واردکننده 3 خودرو بالا در اصل مازاد محصولاتشان را در دور هفتم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه در نظر گرفته‌اند.

نام خودرو

قیمت نهایی

زوتی DL5 ۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
جتا VS7 ۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جتا VS5 ۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰

شرایط لازم برای انتخاب اولویت خودرو

انتخاب خودرو در این دوره مستلزم شرایطی است که باید به آنها توجه داشته باشید:

  • اولویت اول

همه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که اولویتشان مشخص شده و تاکنون دعوتنامخ‌ای دریافت نکرده‌اند.

  • اولویت دوم

کلیه متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که در مرحله اول ثبت‌نام نموده و موعد زمانی تحویل خودرو آنها پیش از این در فصول آتی و یا سال ۱۴۰۳ تعیین شده و تاکنون قراردادی منعقد نکرده و وجهی به حساب شرکت‌های خودرو ساز واریز نکرده‌اند.

  • اولویت سوم

کلیه متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که در مرحله دوم ثبت‌نام نموده و موعد زمانی تحویل خودرو آنها پیش از این در فصول آتی و یا سال ۱۴۰۳ تعیین شده و تاکنون قراردادی منعقد نکرده و وجهی به حساب شرکت‌های خودرو ساز واریز نکرده‌اند.

طرح فروش خودروهای وارداتی ویژه شب یلدا

مشخصات فنی جتا VS5 و VS7

تفاوت بین VS5 و VS7 فقط معطوف به بخش امکانات رفاهی و ایمنی می‌شود و در بحث فنی و موتوری هیچ تفاوتی با هم ندارند. VS5 و VS7 از یک پیشرانه 1.4 لیتری توربورشارژ ساخت فولکس واگن برخوردار هستند که توانایی تولید 148 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور را دارند. گیربکس بکار گرفته شده در این دو خودرو وارداتی از نوع 6سرعته AT است.

مشخصات فنی زوتی DL5

زوتی DL5 تنها خودرو وارداتی شرکت پارس خودرو به بازار ایران است. این خودرو به یک پیشرنه 1.6 لیتری توربوشارژ ۴G15T است که توانایی تولید 144 اسب‌بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت موتور نیز بوسیله یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

برای ثبت‌نام این خودروها لازم است در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir/ مراجعه کنید. آیا شما نیز تجربه خرید از سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی  و داخلی را داشته‌اید؟ لطفاً تجربیات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر