;
coinex

بیشترین سرچ گوگل ایرانی ها آذر 1402 ؛ سلبریتی‌ها در صدر

بیشترین سرچ گوگل ایرانی ها آذر 1402 مشخص شد. براساس اطلاعات منبع، ایرانی‌ها در آذرماه بییش از هرچیزی به دنبال سلبریتی‌ها بوده‌اند.

هرماهه گوگل لیستی از پرسرچ‌ترین کلمات موجود برای هر کشور را منتشر می‌کند. گوگل که بلاشک بهترین موتور جستجوی جهان لقب دارد، میزبان روزانه میلیون‌ها یا شاید هم میلیاردهای نفر در سراسر دنیا است و همه مطالب در هر دسته و نوعی در آن قابل یافتن است. اما آذر 1402 مقداری با دیگر آذرهای سالهای پیش متفوات بود و اتفاتی عجیب مانند دستگیری امیر تتلو در آن اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: شاخ های اینستاگرام فیلتر شده در برنامه های شب یلدا صدا و سیما!

بیشترین سرچ گوگل ایرانی ها آذر 1402 مشخص شدند

با ورود به فصل پاییز و زمستان و کاهش دمای هوا، بیشترین موضوعاتی که توسط ایرانیان در گوگل جستجو می‌شود، به موضوع آنفرولانزا و سرماخوردگی دو ویروسی که برای فصول سرما به اوج خواهد رسید مربوط می‌شود. این دو مورد و راه‌های پیشگیری و درمان و غیره آنها در گوگل زیاد جستجو شده است.

حوزه فرهنگ و موسیقی نیز در آرماه بسیار مورد توجه قرار گرفت. نخست فوت پروانه معصومی و بیتا فرهی، دو بازیگر ارزنده کشور بود که کاربران زیاد در مورد آنها سرچ کرده و بعد دو خواننده جنجالی ایرانی یعنی امیر تتلو و ساسی مانکن بودند که یکی با خبر بازگشتش به ایران و دستگیر شدند بر سر زبان‌ها افتاد و دیگری با انتشار جدیدترین ترک موسیقی‌اش حسابی جنحال به کار کرد. اما صادق بوقی هم در لیست پرجستجوترین چهره‌های گوگل قرار گرفته است.

آلودگی هوا هم که دیگر نقل مجلس و اگر مردم خبری از آن نگیرند، باعث تعجب است. این پدیده زیان‌آور در پاییز سال جاری و خصوصاً آذرماه به شدیدترین شکل ممکن خودش را نشان داده و تاکنون افراد بسیاری را با مشکلات تنفسی و دیگر بیماری‌ها درگیر کرده است.

پخش سریال یوسف از شبکه آی‌فیلم یکی دیگر از موضوعات پرسرچ گوگل ایرانیان بود که در آذرماه بسیار جستجو شده است.

بیشترین سرچ گوگل ایرانی ها آذر 1402 مشخص شدند

بیشتر بخوانید:

شما بیشتر به چه موضوعاتی علاقه‌مند هستید و چه کلماتی را بیشتر در گوگل سرچ می‌کنید؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر